De kamer was proper opgemaakt, het bed was goed.
Bij het reserveren via een webformulier had ik duidelijk de vraag gesteld of ik na het uitchecken mijn bagage bij de desk kon achter laten zodat ik nog even van de zee kon genieten.
In praktisch alle hotels in het binnenland en buitenland heb ik die mogelijkheid gehad, maar ik vroeg er voor de goede orde expliciet naar.
De mail werd gewoonweg niet beantwoord!!
Vandaag, bij het uitchecken ben ik te weten gekomen waarom het antwoord uitgebleven is want het werd mij niet toegestaan wegens plaatsgebrek en werd naar het station doorverwezen.
De print van mijn mail lag bij het inchecken nochtans naast de baliebediende en nog werd ik niet geĆÆnformeerd terwijl een ander verzoek van de mail wel werd besproken, dit ruikt naar misleiding!
Bij het inchecken moest ik al zeggen waarin ik de volgende ochtend zin heb als ontbijt.
Met lichte aandrang werd elke klant 2 pistolets aanbevolen (waarop ik niet inging).
Koffiekoekjes kwamen uit de diepvries, keizerpistolets waren nogal sponzig van textuur.
Er werd niet gevraagd of jouw ei hard- of zachtgekookt moest zijn.
Indien er buffet was zoals in andere hotels kon men zelf alles samenstellen.
Ik kan de vergelijking maken want ik verbleef in verschillende hotels aan de kust, onder meer die van de betere C- Hotels.
De service van Hofkamers vond ik gewoonweg slecht, helaas!