Beoordeeld op 22 maart 2021

Douche was zeer goed. Zeer ruime kamer maar die hadden we bewust zo gekozen. Helaas weigerde men onze koffertjes niet in bewaring te nemen vooraleer in te checken en na het uitchecken. Men was ook niet creatief om ondanks de noodzakelijke coronamaatregelen ons verblijf toch aangenaam te maken. Men vroeg bv 2 euro/p om een bestek te gebruiken. Dan maar sushi besteld zodat we met stokjes konden eten. 'S avonds werd ons mondeling gevraagd wat we als ontbijt wilden. De vragen werden gesteld aan een tempo van de finaleronde van 2 tot de 6° macht. Net niet "stop de tijd" gehoord. Allerminst aangenaam om zo een keuze te moeten maken. De TV werkte niet naar behoren (regelmatig haperend beeld). Tafeltje om aan te eten was niet proper laat staan ontsmet.

Kamertip: In coronatijd best een ruime kamer kiezen (Junior Suite)
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Ondanks corona werd alle moeite gedaan om een lekker ontbijt naar jouw keuze op de kamer te krijgen. Waar er normaal gezien geen avondeten gegeven wordt, kan je nu kiezen uit een, weliswaar beperkte, menukaart. Zo hoef je niet verplicht op zoek naar avondeten. Anderzijds mag je altijd gerechten van andere restaurants laten leveren of zelf gaan uithalen en op de kamer eten.
Kamer is netjes, niets op aan te merken. Zeer gastvrije mensen.

Kamertip: Junior Suite is iets ruime, beter om te ontbijten en heeft zijdelings zicht op zee
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 18 februari 2021

Werden zeer vriendelijk onthaalt door de lieve dame, deze gaf ons tijdens ons hele verblijf een warm gevoel. De kamers waren beetje klein maar goed in orde en alles wat er moest zijn. Ontbijt was goed verzorgd. 1 minpuntje was dat het moeilijk was om deze te benuttigen, het tafeltje was te laag en te klein om met 2 aan te zitten. Ligging was trouwens ideaal! Dichtbij winkels, park voor te wandelen, dichtbij de zee en het station

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 11 november 2020

Vriendelijk ontvangen geweest met respect voor de Corona-regels. Het hotel is nabij de dijk gelegen dus ideaal. De kamers waren ok, proper maar basic en wel net iets anders dan online voorgesteld. We vonden het jammer dat er geen maatregelen werden genomen om op een aangename manier op de kamer te eten - geen extra tafeltje - gevolg, eten op het bed. Qua ontbijt hadden we veel keuze maar kwaliteit viel wat tegen; geen vers geperst fruitsap, geen vers fruit...

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 november 2020

Een uitstekend hotel dat alle corona maatregelen heel secuur naleeft.
Heel vriendelijke ontvangst, mooie en gezellige kamer, heel netjes.
Keuze in overvloed voor het ontbijt.
Je kan een keuze maken en de volgende ochtend staat alles klaar voor je.
Ideale ligging, op enkele stappen van het park, de zee en het centrum.
Een AANRADER !

Datum van verblijf: november 2020