Priceline
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 31 juli 2023 via mobiele applicatie

We zijn hier al enkele malen geweest en super tevreden. Personeel staat dag en nacht klaar.
Handig dat er prive parking is voorzien hoef je nergens naar te kijken.
Heerlijk dat je al vroeg in de ochtend (wij zijn altijd voor 7 uur wakker) een koffie kan pakken en lekker buiten kan gaan zitten. Personeel altijd in voor een praatje
Lekker en vers ontbijt
Tot de volgende keer!!!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 21 juni 2023

Geen plaats genoeg om alles weg te hangen of plaatsen in de kamer .. kleerkast veel te klein … badkamer geen kapstok of kastje ,geen stopcontact , tv hing volledig verkeerd ,lift te klein en lange wachttijd , tot op vierde telkens de grap moeten nemen …

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

Zalig hotel. Super vriendelijke mensen. Gratis drankje bij aankomst. Geweldig lekker en uitgebreid ontbijt.

We boekten de sauna kamer maar werden de dag van aankomst opgebeld dat er een technisch probleem was met de kamer. We kregen een appartement in de plaats, wat centjes teruggestort en een fles cava op de kamer. Dus zeker een goede oplossing!

Wij gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 21 september 2022 via mobiele applicatie

Goed gelegen vlakbij casino, wandeldijk en centrum.
Inkom met bar en ontbijtruimte ogen modern en eigentijds. Jammer dat er slechts 1 trage lift is. Kamer zijn ietwat gedateerd en kunnen een opfrisbeurt gebruiken.
Kamers met zicht op binnenkoer hebben niet veel lichtinval. Gordijnen in kamer en badkamer zijn te klein.
Zeer vriendelijk personeel, vooral de nachtreceptionist is zeer aangenaam en vriendelijk.
Ontbijt is verzorgd, maar eerder basic
Prijs kwaliteit is zeker in orde hier.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2022 via mobiele applicatie

Bediening in de nacht is ondermaats.
Extreem boertig en demotiverend om nog eens te komen! 3-maal vriendelijk gevraagd maar telkens genegeerd… Barman wil hier duidelijk niet zijn. #C4
Persoon aangesproken en weigert nog steeds enige medewerking. Geen idee wat er is misgelopen.

Datum van verblijf: augustus 2022