Priceline
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 18 april 2022

Eindelijk een driedaagse vakantie geboekt en dit op de website van het hotel zelf.
We hadden een deluxe kamer op de vierde verdieping (kamer 402). In de kamer was het gemakkelijk 25 graden terwijl de dagtemperaturen rond de 16 graden circuleerden. Geen airco aanwezig. In de badkamer stond de wc haaks op en in de inloopdouche waardoor je dus niet deftig gebruik kan maken van het toilet zonder dat je voeten nat werden. Toen we deze problemen gemeld hadden, was het duidelijk dat deze problemen gekend zijn, maar ze gaven geen oplossing helaas. Een positief punt was het uitgebreide ontbijt.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit goed hotel .
Tamelijk goeie ligging . Voor mij was de kamer groot genoeg . Ruime badkamer . Het bed mocht iets groter zijn maar wel goed geslapen. De kamers waren proper en de volgende dag propere handdoeken .
Ontbijt was TOP
Veel variatie en voor ieder wat wils

Kamertip: Lift is klein en laat soms nogal op zich wachten
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2022

Beste gast,
Bedankt voor de mooie review.

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Het doet ons plezier dat u het ontbijt op prijs stelde. Spijtig dat het bed voor u aan de kleine kant was. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten.

Bij een volgend bezoek aan Oostende staan we met veel plezier weer voor u klaar.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 11 maart 2022 via mobiele applicatie

We hadden een familiekamer op het 7de verdiep. Deze kamer was zeer ruim en zicht op zee. Aangenaam verrast daardoor omdat het hotel niet aan de dijk ligt.

Het ontbijt was zeer goed, voor ieder was wils. Omdat het druk was moesten we wel in shiften ontbijten. De broodjes waren super lekker en vers.

Datum van verblijf: maart 2022

Beste gast,
Dank u voor uw feedback.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de prijs-kwaliteitverhouding aan uw verwachtingen voldeed. We noteren uw opmerking en zullen zien of we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Beoordeeld op 27 september 2021

Kamer en badkamer : groot genoeg. Goed onderhouden en netjes. Koffie op de kamer, oordopjes als extra langs het bed voor de slechte slaper. 😊
Zeer vriendelijk onthaal. In de gang en op de kamer vasttapijt op de vloer. Badkamer heeft geen aparte instapdouche maar douche in het bad. (kan moeilijk zijn voor een senior). Ik miste een vergrootspiegel. Er is maar 1 lift voor 7 verdiepingen, die werkt tamelijk traag.
Het bed sliep heerlijk, fantastisch ontbijtbuffet mét bubbels.
Als ik eigenaar was zou ik de ramen eens goed poetsen, ze waren vuil en dat gaf het een wat verwaarloosde indruk

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Veerle,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van een ontspannen verblijf. Leuk dat u het heerlijke ontbijt vermeldt en bovenal ook de vriendelijkheid van ons personeel. De tevredenheid van onze klanten maakt onze dag goed! We nemen nota van uw opmerkingen over de badkamer en de ramen en gaan met uw feedback aan de slag.

Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Beoordeeld op 28 juli 2021

Super aangenaam verrast, veel hotels zijn creatief met de foto's die ze nemen maar hier komen de foto's overeen met de werkelijkheid.

Wij hadden kamer 600, familie kamer. 1 dubbel bed en 2 singel bedden in een aparte slaapkamer. Zeer ruime badkamer en een dressing ruimte.

Van verkeersdrukte hebben wij geen last gehad, het verkeer wordt toch afgeremd door de rotonde iets verderop . Het is letterlijk op 200m van de dijk, dus je bent zo op het strand.

Parkeren is ook niet zo'n probleem je hebt een betaal parking op 350m van het hotel. Zoals je kan zien Alles is vlot bereikbaar te voet.

En het hotel is echt elke cent waard. Prijs kwaliteit is hier zeker van toepassing

Kamertip: Kamer 600 was zeker de moeite waard voor heel het gezin.
Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste Ronsmans,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over ons hotel en onze locatie, we hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,