2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
FindHotel
Expedia.comUS$ 116
Hotels.comUS$ 116
TravelocityUS$ 116
Beoordeeld op 27 september 2021

Kamer en badkamer : groot genoeg. Goed onderhouden en netjes. Koffie op de kamer, oordopjes als extra langs het bed voor de slechte slaper.
Zeer vriendelijk onthaal. In de gang en op de kamer vasttapijt op de vloer. Badkamer heeft geen aparte instapdouche maar douche in het bad. (kan moeilijk zijn voor een senior). Ik miste een vergrootspiegel. Er is maar 1 lift voor 7 verdiepingen, die werkt tamelijk traag.
Het bed sliep heerlijk, fantastisch ontbijtbuffet mét bubbels.
Als ik eigenaar was zou ik de ramen eens goed poetsen, ze waren vuil en dat gaf het een wat verwaarloosde indruk

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Veerle,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van een ontspannen verblijf. Leuk dat u het heerlijke ontbijt vermeldt en bovenal ook de vriendelijkheid van ons personeel. De tevredenheid van onze klanten maakt onze dag goed! We nemen nota van uw opmerkingen over de badkamer en de ramen en gaan met uw feedback aan de slag.

Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Beoordeeld op 28 juli 2021

Super aangenaam verrast, veel hotels zijn creatief met de foto's die ze nemen maar hier komen de foto's overeen met de werkelijkheid.

Wij hadden kamer 600, familie kamer. 1 dubbel bed en 2 singel bedden in een aparte slaapkamer. Zeer ruime badkamer en een dressing ruimte.

Van verkeersdrukte hebben wij geen last gehad, het verkeer wordt toch afgeremd door de rotonde iets verderop . Het is letterlijk op 200m van de dijk, dus je bent zo op het strand.

Parkeren is ook niet zo'n probleem je hebt een betaal parking op 350m van het hotel. Zoals je kan zien Alles is vlot bereikbaar te voet.

En het hotel is echt elke cent waard. Prijs kwaliteit is hier zeker van toepassing

Kamertip: Kamer 600 was zeker de moeite waard voor heel het gezin.
Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste Ronsmans,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over ons hotel en onze locatie, we hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juli 2021 via mobiele applicatie

Vrij last minute een deluxe kamer met sauna geboekt voor één nacht. Cool! Mooie privé-sauna die aan de kamer grenst. Sauna was heel netjes en functioneerde ook prima. Een echte meerwaarde! De kamer zelf was ook netjes en comfortabel. Beetje warm naar onze zin, maar gelukkig konden de ramen open.
De badkamer stond een beetje in contrast met de rest: een beetje verouderd, maar gelukkig wel netjes.
Puntje ter verbetering: de deur naar de “verwarmingsruimte” stond los - beetje onzorgvuldig . Vooral als dat de deur is die je opendoet op zoek naar de badkamer.
Het ontbijt is trouwens ook piccobello! Ruime keuze aan broodjes, beleg, fruit, …

Kamertip: Kamer 705 heeft wat geluid van de lift.
Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2021

Beste Isabel,
Bedankt voor uw feedback.

Prettig te lezen dat u een geslaagd verblijf bij ons heeft gehad. Uw feedback nemen we zeker ter harte. Leuk dat u de gastvrijheid van onze medewerkers op prijs stelde, we delen uw complimenten met het team.

Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Beoordeeld op 2 juni 2021

de ligging van het hotel is gelegen op 7min wandelafstand van het strand en 5min (tram) van het station.Met 4 personen verbleven in dit hotel midden de week en ik moet zeggen dat we alle vier van onze sokken zijn geblazen!! de meneer aan de balie was zeer vriendelijk,zeer beleefd en een en al oor naar onze vragen,gewoonweg een TOPkerel in zijn functie!!de kamers waren als nieuw,fris en ruim genoeg én voorzien van meer dan het nodige( waterkoker met thee en koffie,haardroger,ventilator, attentie voor de gasten,enz)het ontbijt was meer dan goed,zéér uitgebreide keuze en de verantwoordelijke mevrouw was zeer vriendelijk,behulpzaam,harde werkster,een Klassevrouw op haar terrein.Wij hebben 200% genoten hier en komen vanaf nu hier altijd logeren,dit is een ware aanrader in zijn klasse!!chapeau aan alle personeelsleden en een dikke merci!!

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel-cmanager, Jeroen van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Een oprechte dank voor deze zeer mooie review. Het doet ons plezier om te zien dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 18 maart 2021

zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie, de kamer was al om 12 uur klaar ipv 14 uur. Door corona was restaurant gesloten. beperkte kaart te bestellen en op de kamer te nuttigen. Ontbijt was volledig maar moest zelf opgehaald worden en ook op de kamer opeten.

Kamertip: kamers op de hoogste verdieping hebben geen straatlawaai
Datum van verblijf: maart 2021
Hotel-cmanager, Jeroen van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

Beste Gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed. Vanwege covid-19 zijn wij onderworpen aan protocollen waardoor het ontbijt een andere vorm heeft gekregen. Onze excuses hiervoor, ook wij hopen dat de zaken spoedig terug normaal worden! We hopen dat uw verblijf verder helemaal in orde was en dat we u in de toekomst opnieuw tot onze gasten mogen rekenen.