Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com74 US$
Hotels.com74 US$
Priceline74 US$
eDreams74 US$
Agoda.com74 US$
FindHotel74 US$
Beoordeeld op 28 juli 2021

Super aangenaam verrast, veel hotels zijn creatief met de foto's die ze nemen maar hier komen de foto's overeen met de werkelijkheid.

Wij hadden kamer 600, familie kamer. 1 dubbel bed en 2 singel bedden in een aparte slaapkamer. Zeer ruime badkamer en een dressing ruimte.

Van verkeersdrukte hebben wij geen last gehad, het verkeer wordt toch afgeremd door de rotonde iets verderop . Het is letterlijk op 200m van de dijk, dus je bent zo op het strand.

Parkeren is ook niet zo'n probleem je hebt een betaal parking op 350m van het hotel. Zoals je kan zien Alles is vlot bereikbaar te voet.

En het hotel is echt elke cent waard. Prijs kwaliteit is hier zeker van toepassing

Kamertip: Kamer 600 was zeker de moeite waard voor heel het gezin.
Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste Ronsmans,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Fijn dat u tevreden was over ons hotel en onze locatie, we hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juli 2021 via mobiele applicatie

Vrij last minute een deluxe kamer met sauna geboekt voor één nacht. Cool! Mooie privé-sauna die aan de kamer grenst. Sauna was heel netjes en functioneerde ook prima. Een echte meerwaarde! De kamer zelf was ook netjes en comfortabel. Beetje warm naar onze zin, maar gelukkig konden de ramen open.
De badkamer stond een beetje in contrast met de rest: een beetje verouderd, maar gelukkig wel netjes.
Puntje ter verbetering: de deur naar de “verwarmingsruimte” stond los - beetje onzorgvuldig . Vooral als dat de deur is die je opendoet op zoek naar de badkamer.
Het ontbijt is trouwens ook piccobello! Ruime keuze aan broodjes, beleg, fruit, …

Kamertip: Kamer 705 heeft wat geluid van de lift.
Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2021

Beste Isabel,
Bedankt voor uw feedback.

Prettig te lezen dat u een geslaagd verblijf bij ons heeft gehad. Uw feedback nemen we zeker ter harte. Leuk dat u de gastvrijheid van onze medewerkers op prijs stelde, we delen uw complimenten met het team.

Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Beoordeeld op 2 juni 2021

de ligging van het hotel is gelegen op 7min wandelafstand van het strand en 5min (tram) van het station.Met 4 personen verbleven in dit hotel midden de week en ik moet zeggen dat we alle vier van onze sokken zijn geblazen!! de meneer aan de balie was zeer vriendelijk,zeer beleefd en een en al oor naar onze vragen,gewoonweg een TOPkerel in zijn functie!!de kamers waren als nieuw,fris en ruim genoeg én voorzien van meer dan het nodige( waterkoker met thee en koffie,haardroger,ventilator, attentie voor de gasten,enz)het ontbijt was meer dan goed,zéér uitgebreide keuze en de verantwoordelijke mevrouw was zeer vriendelijk,behulpzaam,harde werkster,een Klassevrouw op haar terrein.Wij hebben 200% genoten hier en komen vanaf nu hier altijd logeren,dit is een ware aanrader in zijn klasse!!chapeau aan alle personeelsleden en een dikke merci!!

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel-cmanager, Jeroen van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Een oprechte dank voor deze zeer mooie review. Het doet ons plezier om te zien dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 18 maart 2021

zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie, de kamer was al om 12 uur klaar ipv 14 uur. Door corona was restaurant gesloten. beperkte kaart te bestellen en op de kamer te nuttigen. Ontbijt was volledig maar moest zelf opgehaald worden en ook op de kamer opeten.

Kamertip: kamers op de hoogste verdieping hebben geen straatlawaai
Datum van verblijf: maart 2021
Hotel-cmanager, Jeroen van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

Beste Gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed. Vanwege covid-19 zijn wij onderworpen aan protocollen waardoor het ontbijt een andere vorm heeft gekregen. Onze excuses hiervoor, ook wij hopen dat de zaken spoedig terug normaal worden! We hopen dat uw verblijf verder helemaal in orde was en dat we u in de toekomst opnieuw tot onze gasten mogen rekenen.

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Tweede maal verblijven we in dit hotel, een mooiere kamer en badkamer dan de vorige keer. Het ontbijt was ons bijgebleven en dus verwachtingen lagen redelijk hoog. Zelfs door corona was er nog evenveel keuze en doen ze er echt wel alles aan om het alsnog aangenaam te laten verlopen. Natuurlijk moest je wat aanschuiven en geduld hebben, maar het is het wachten waard. Je voelt wel dat het personeel er wat nerveus bijloopt.
We gingen initieel naar een optreden en hebben geprobeerd de kamer reservatie te verplaatsen. Dit kon niet maar uiteindelijk toch nog genoten voor de horeca weer dicht moet.

Datum van verblijf: oktober 2020
Alessandra De Praetere, Revenue Management van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beste VeroHugo14,

Bedankt voor de feedback omtrent uw verblijf bij ons! Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van ons ontbijt en dat jullie de inspanningen met betrekking tot de Covid-19 maatregelen waarderen. Leuk dat julie een mooiere kamer hadden dan de vorige keer.

Heel graag tot de volgende keer!
Met gastvrije groeten,

Jeroen Pycke, General Manager