Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
85 US$
View deal
Hotels.com85 US$
Priceline85 US$
Expedia.com85 US$
FindHotel85 US$
eDreams85 US$
Travelocity85 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (387)
Beoordelingen filteren
387 resultaten
Waardering van reizigers
92
186
60
33
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
92
186
60
33
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 387 beoordelingen
Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Tweede maal verblijven we in dit hotel, een mooiere kamer en badkamer dan de vorige keer. Het ontbijt was ons bijgebleven en dus verwachtingen lagen redelijk hoog. Zelfs door corona was er nog evenveel keuze en doen ze er echt wel alles aan om het alsnog aangenaam te laten verlopen. Natuurlijk moest je wat aanschuiven en geduld hebben, maar het is het wachten waard. Je voelt wel dat het personeel er wat nerveus bijloopt.
We gingen initieel naar een optreden en hebben geprobeerd de kamer reservatie te verplaatsen. Dit kon niet maar uiteindelijk toch nog genoten voor de horeca weer dicht moet.

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank VeroHugo14
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alessandra De Praetere, Revenue Management van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Beste VeroHugo14,

Bedankt voor de feedback omtrent uw verblijf bij ons! Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van ons ontbijt en dat jullie de inspanningen met betrekking tot de Covid-19 maatregelen waarderen. Leuk dat julie een mooiere kamer hadden dan de vorige keer.

Heel graag tot de volgende keer!
Met gastvrije groeten,

Jeroen Pycke, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 september 2020

Prima kamers, erg ruim, met kitchenette en een keurige badkamer. Ramen konden gelukkig open, wel zo fijn als het binnen warm is. Keurige en correcte bediening. Parkeren kan onder de Kursaal, op 2 minuutjes lopen.

Datum van verblijf: september 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank leopoldmoormann
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alessandra De Praetere, Revenue Management van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Beste Leopold,

Bedankt voor uw feedback omtrent uw verblijf bij ons. Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze kamers en service die u ontving.

Wij ontvangen u graag opnieuw bij een volgende gelegenheid!
Met gastvrije groeten,

Jeroen Pycke, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2020 via mobiele applicatie

Voor deze prijs hadden we toch iets beter verwacht..

Het ontbijt viel tegen. Het was totaal niet corona-proof. Iedereen pakte gewoon met zijn vieze handen een pistolet of bestek. In andere hotels wordt het bestek al ingedekt aan de tafels, in tijden van corona is het totaal onverantwoord dat iedereen zijn bestek moet nemen in één en dezelfde bak. Het kippenwit stonk zo hard dat het waarschijnlijk al ver over datum was.

Het was verschrikkelijk warm op de kamer, terwijl het buiten maar 18-19 graden was. Hebben bijna niet kunnen slapen. De kamer leek wel op een kajuit.. je moest letterlijk in de toilet en douche stappen met een verhoog ertussen. Er waren geen zeep en shampoo te vinden in onze kamer. Hebben het dan zelf moeten gaan vragen.
Het enige goede was de seks met mijn vrouw.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Grbdnlbrvlo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw review;

Het spijt ons dat ons ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij doen ons best om de protocollen na te leven (bv. confituur in aparte porties), maar nemen uw opmerkingen zeker ter harte. Aarzel ook niet om ons personeel meteen aan te spreken als u problemen ondervindt. Wat vervelend verder dat u niet tevreden was over uw kamer, onze excuses hiervoor. We hadden u graag van een ventilator voorzien. Verder hebben wij ook verschillende types kamers, van verschillende groottes, misschien komt een andere kamer beter overeen met uw verwachtingen. We hopen dan ook dat we u nogmaals mogen ontvangen om u een betere ervaring te kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Pycke, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2020

Heel goed hotel met super vriendelijke receptie. Hadden vernieuwde kamer met airco die OK was. Ontbijt was OK, maar niet super uitgebreid. Wel alles prima corona proof verpakt. Alles ook heel proper. Prima ligging.

Kamertip: Vraag naar een vernieuwde kamer
Datum van verblijf: juli 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Nick D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alessandra De Praetere, Revenue Management van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Nick,

Leuk dat jullie een goed verblijf hadden bij ons! Het doet ons plezier dat u tevreden was met de kamer en met de ontvangst door onze medewerkers! Ik geef het compliment zeker door! Bedankt dat u onze inspanningen ivm Covid maatregelen op prijs stelt.

Graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groeten,

Jeroen Pycke, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2020

De charme kamers zijn donkere hokken in de hoeken van het hotel en komt zeker niet overeen met de foto's. Het raam kijkt uit op een donkere noodtrap en als je het raam open zet hoor je een afuig ventilator loeien. De man die s'morgens vroeg aan de receptie zit is een hork, (of liever onbeschoft)het woord kalnt vriendelijkheid komt in zijn woordenboek niet voor. Het ontbijt was meer dan prima.

Kamertip: de "goedkoopste"kamers zijn hun geld niet waard.
Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank K6779SMap
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alessandra De Praetere, Revenue Management van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste gast,

Het spijt ons te moeten lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat u niet vriendelijk onthaald werd. Wij nemen dit zeker op met onze medewerker zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Voor wat betreft de kamer had u zeker contact kunnen opnemen met de receptie 's avonds zodat u eventueel van kamer kon wisselen indien er beschikbaarheid was.

Blij te horen dat het ontbijt u gesmaakt heeft.

Wij hopen u toch nog eens te mogen verwelkomen om u te overtuigen van ons hotel.
Met gastvrije groeten,

Jeroen Pycke, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken