Beoordeeld op 13 februari 2019

We waren er voor de 2de maal. De 1st maal liep er bij de receptie nogal wat fout...
Nu alles perfect: een mooie, moderne, ruime en warme kamer. Zeer goede matras.
Ontbijt is zeer compleet, goed aangevuld en lekker. Zelfs pannenkoekjes...
Enig min puntje is de vrij late incheck tijd (15h30), zou in het laagseizoen toch iefs vroeger moeten mogelijk zijn.

Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Beste gast,

Wat een leuke review, hartelijk dank daarvoor! We zijn blij dat ditmaal alles vlot verliep voor u en dat u tevens tevreden was over ons lekker ontbijt, ruime kamer en comfortabel bed. Vanaf 15u00 garanderen wij dat gasten kunnen inchecken, maar mocht u vroeger arriveren en de kamer is al gereed, mag u uiteraard dan al inchecken.

Hopelijk zien we u opnieuw wanneer u terugkeert naar Oostende!

Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Weekendje weg met het gezin.
De lift is niet bruikbaar voor meerdere personen met bagage...te krap.
Kamer is heel basic, geen koelkast aanwezig.
Familiekamer is ruim genoeg maar niet echt praktisch.
Ontbijt is matig.
Niet erg vriendelijk personeel...

Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Beste Annelies,

hartelijk dank dat u de moeite nam om ons hotel te beoordelen, al betreuren we het erg dat uw verblijf niet volledig naar wens was. Net zoals ons gebouw, dateert onze art deco lift uit 1928, waardoor die inderdaad wat kleiner is. Het klopt dat er geen koelkast op de kamer is, maar we hebben wel een winkeltje naast de receptie. Zo kunnen we u een ruimer assortiment aanbieden, aan een lagere prijs. We vinden het ook erg jammer dat de indeling van de kamer en het ontbijt niet helemaal naar wens waren. We schrikken er wel van dat u niet tevreden was over de vriendelijkheid van ons personeel, zij worden doorgaans nochtans erg goed beoordeeld. Desalniettemin zullen we dit zeker met hen bespreken.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 februari 2019

Heel goed hotel, vriendelijk personeel, vlakbij het centrum. en ook vlakbij het kursaal.
In de bar kan je ook altijd genieten van een drankje en een snack. Netjes hotel, uitgebreid ontbijtbuffet! De kamer was ook goed inorde!

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste Marleen,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Super dat de ligging en onze gezellige bar bijdroegen aan uw aangenaam verblijf. We zijn blij dat het uitgebreide ontbijt u ook gesmaakt heeft. Hopelijk zien we u opnieuw bij een volgen bezoek aan Oostende!

Beoordeeld op 21 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een cosy(kleine)kamer geboekt, omdat we maar 1 nacht in het hotel zouden verblijven, maar de kamer viel reuze mee, goed bed en badkamer, alles was zeer netjes. Het hotel heeft een leuke en gezellige uitstraling, heel vriendelijk personeel en het ontbijt is super!

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2018

Beste Erik,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Super dat u tevreden was met uw cosy en gezellige kamer! We zijn blij dat u ervan genoten heeft en dat het ontbijt ook lekker was. Graag tot een volgende keer!

Fijne feesten! Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 11 december 2018

2 nachten zijn we hier gebleven. Kamer was proper, functioneel en gezellig, wel al wat verouderd. Lift is wat aan de trage kant. Ontbijt is uitgebreid, zeer lekker en wordt geserveerd in een mooi gerenoveerde stijlvolle ruimte. Alles is aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben zelfs s 'nachts onze fiets in de bagageruimte mogen laten. Prijs kwaliteit en perfecte deal.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

Beste gast, Bedankt voor uw feedback!

Het verheugt ons te lezen dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze ideale ligging, het comfort van onze kamers en ons lekker uitgebreid ontbijt. Leuk dat de inrichting van de ontbijtruimte u beviel. Wat fijn dat u ook helemaal tevreden was met de goede prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel. We delen uw mooie complimenten aan ons personeel en ontvangen u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Oostende.