“Genieten van zeezicht vanop de eerste rij…”
Beoordeling van Phare East

Phare East
Geclassificeerd als nr. 197 van 416 Restaurants in Oostende
Beschrijving: De Phare East is de bar-bistro aan de Ostend Sailing club, gelegen op het strand op Oosteroever in Oostende. Enkel leden van de Ostend Sailing & groepen die activiteiten doen bij The Outsider Coast hebben toegang tot de Phare East.
26 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De perfecte locatie voor wie houdt van de ruisende golven, zicht op zee, no-nonsense en een hartverwarmende en persoonlijke bediening. Heerlijke cocktails op het buitenterras, genieten van de zonsondergang aan de grote ramen binnen. De huis-burgers zijn een aanrader! Honden meer dan welkom.

Datum van bezoek: september 2021

19 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie.
Bediening vriendelijk, snel en correct.
Drank royal en vers klaargemaakt (aperol)
Eten van topkwaliteit. (enkel de calamares tapas was ik geen fan van). De rest was echter om duimen en vingers van af te likken.
Correcte prijzen.
Besluit: wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021
18 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee hamburgers ,een vegie, een normale.Het was lekker,goede frieten ,het houten bordje vind een beetje klein .de bediening was vlot en vriendelijk..attent.Het is een surf club...geen culinair top restaurant, de prijs is ook correct

Datum van bezoek: oktober 2020
6 september 2020 beoordeeld

Akkoord,er was veel volk op 6 september,maar als ober moet je toch zien wie daar al drie kwartier zit zonder drankje en mensen die net aankomen
En ja die werden allemaal voor ons bedient,zijn na zeer lang wachten tevergeefs vertrokken.

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Restaurant hoort bij een zeilclub, op het strand ten oosten van de havengeul. Buiten de stad dus. Je raakt er met de veerboot en een wandeling door de industriële archeologie van het havengebied. Erg mooi en de mensen zijn zeer hartelijk. Het eten wat gewoontjes, maar ik kom er graag.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Phare East bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Phare East geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.