Op 16 mei wou ik een kamer boeken ter gelegenheid van mijn verjaardag.Nadat ik tot 3 maal toe via mijn visa kaart wou boeken, krijg ik elke keer dat de betaling geannuleerd was. Dan geprobeerd via de visa kaart van mijn partner, wat dan wel ging. Aangekomen in het hotel deel ik aan de receptie geef ik mijn naam door, maar geen boeking om mijn naam. Dan de naam van mijn partner en dat was dan wel in orde.Op het einde van de maand mei, gaat er toch het bedrag van mijn rekening, van een kamer die zogenaamd was geannuleerd. Ik neem contact op met het hotel , en men vraagt mij om alle gegevens van de mails door de sturen naar hun. Heb ik ook gedaan, en krijg ik als antwoord terug, dat er toch een dubbele boeking was gebeurd., maar zij hadden hierover gekeken. Ik ben diep teleurgesteld dat er geen compensatie kwam mede door hun fout. Het verlies van een overnachting woog heel zwaar door op ons budget. Daarom mensen denk 2 keer na, voor jullie dit hotel boeken. Het was de eerste maal dat we daar verbleven, maar ook onze laatste keer.