Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 18 september 2023

Topverblijf in upstairs hotel , ik kwam speciaal voor Erwin van de receptie ,maar helaas hij was er niet , gelukkige opgevangen door Jens en Geert de nachtwaker 😜.ook 2 toppers , kamers super , ontbijt overheerlijk met dank aan Kristof we komen heel snel terug !!! Mvg Heidi

Kamertip: Dit Hotel is een echte aanrader ,supervriendelijk onthaal ,jullie zijn top !
Datum van verblijf: september 2023
Camille Verhaegen, General Manager van Upstairs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

Beste Heidi,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Blij te horen dat u genoten hebt bij ons, dit ook zonder onze Erwin aan de receptie.
Kom gerust terug wanneer de Erwin aan het werk is, we kijken er al naar uit.

Beoordeeld op 20 augustus 2023

Supergezellig restaurant met lekkere tapas en prachtig ingericht. Heerlijke wijnen en een heerlijke IPA van Buick geproefd! Bediening zeer vriendelijk! Echt een verstopt plekje in Oostende. Blij dat we het ontdekt hebben.

Kamertip: Via hotel binnen gaan en na de balie meteen links… geen aparte ingang en da’s jammer.
Datum van verblijf: augustus 2023

Beste,

Super te horen dat u zo genoten hebt bij ons.
Altijd welkom aan zee.

Beoordeeld op 30 juli 2023

Op 16 mei wou ik een kamer boeken ter gelegenheid van mijn verjaardag.Nadat ik tot 3 maal toe via mijn visa kaart wou boeken, krijg ik elke keer dat de betaling geannuleerd was. Dan geprobeerd via de visa kaart van mijn partner, wat dan wel ging. Aangekomen in het hotel deel ik aan de receptie geef ik mijn naam door, maar geen boeking om mijn naam. Dan de naam van mijn partner en dat was dan wel in orde.Op het einde van de maand mei, gaat er toch het bedrag van mijn rekening, van een kamer die zogenaamd was geannuleerd. Ik neem contact op met het hotel , en men vraagt mij om alle gegevens van de mails door de sturen naar hun. Heb ik ook gedaan, en krijg ik als antwoord terug, dat er toch een dubbele boeking was gebeurd., maar zij hadden hierover gekeken. Ik ben diep teleurgesteld dat er geen compensatie kwam mede door hun fout. Het verlies van een overnachting woog heel zwaar door op ons budget. Daarom mensen denk 2 keer na, voor jullie dit hotel boeken. Het was de eerste maal dat we daar verbleven, maar ook onze laatste keer.

Datum van verblijf: mei 2023

Beste Marc,

Spijtig dat deze situatie is voorgevallen.
Tegenover dubbele boekingen via een externe partner staan wij zeer machteloos.
Wij raden onze klanten dan ook aan contact op te nemen met de externe partner, zo kunnen zij misschien een uitzondering maken.

Wij hopen dat u alsnog genoten hebt bij ons.

Hopelijk tot snel

Beoordeeld op 22 juli 2023 via mobiele applicatie

Superleuk, gezellig en knap hotel, vlakbij de dijk van Oostende.
Ontzettend vriendelijk personeel!!
Zelfs de “small” kamer is zeker ruim genoeg.
Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en Kweetni hoe lekker!
Echt een aanrader voor iedereen, ook voor gezinnen met kleinere kinderen

Kamertip: Openbare parking is vlakbij.
Datum van verblijf: juli 2023

Beste Tom,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 20 juli 2023

Heel leuke ervaring, hotel is hip en trendy.
Alles was aanwezig, inclusief fles water, koffie op de kamer. Ontbijt was ruim en heel lekker. Personeel is super vriendelijk en staan altijd met een lach voor je klaar. De netheid valt niks over aan te merken. Het project "Skip housekeeping and plant me a tree" is het levende bewijs dat jullie weten waar jullie met bezig zijn! Top Hotel!

Kamertip: Kom vaker naar hier!
Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Camille Verhaegen, General Manager van Upstairs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Beste Kenny,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Super te horen dat u zo genoten hebt bij ons.
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen bij ons.

Altijd welkom bij ons aan zee