2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 162
TravelocityUS$ 162
Orbitz.comUS$ 162
FindHotelUS$ 162
TripadvisorUS$ 162
ZenHotels.com
Beoordeeld op 23 februari 2022

Dit hotel is echt een aanrader!
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam
De inrichting is echt super mooi, zowel de gemeenschappelijke ruimtes als de kamers. Op het gelijkvloers heb je voldoende gezellige hoekjes om even op adem te komen. Ook het schattig terrasje is een meerwaarde
De kamers (wij hadden zelfs de kleine kamer) zijn heel netjes en goed verzorgd.
Het ontbijt is super uitgebreid!
Wij gaan zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 januari 2022 via mobiele applicatie

Een hotel met een zeer leuke vibe met een perfecte ligging vlakbij de zee en het centrum. Propere kamers met goede bedden en een goede douche. Wij hadden het kleinste type kamer geboekt maar dit is zeker voldoende groot voor een weekendje. Zeer sterk wifi signaal en goed koffieapparaat op de kamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid met alles wat je kan bedenken. Dit alles aan een zeer democratische prijs (wel in laagseizoen).

Beoordeeld op 19 januari 2022

Ik hou van de Urban style op het gelijkvloers; ontbijtruimte, bar met cozy zitplaatsen. De kamers zijn industrieel ingericht, hebben goede bedden en een goede douche. Bij ons verblijf niks van geluidsoverlast gehad. Geen zicht op zee :-) maar de ligging is uitstekend! Enkel maar een paar stappen verwijderd van het centrum, avondleven en zeetje. Het ontbijt is uitgebreid.

Beoordeeld op 13 januari 2022

Dit hotel krijgt van ons op elk vlak een 10/10. De kamers zijn aangenaam en heel netjes, alsook de badkamer. De ligging is vlakbij de zeedijk, in het centrum. En dit alles aan een zeer democratische prijs !
Het ontbijt kost 15€ maar is het meer dan waard, een zeer uitgebreid ontbijt met vers fruit, lekkere ontbijtkoeken, etc.

Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Een zéér mooie en broodnodige aanwinst voor Oostende ! Je waant je in een trendy hotel in Tribeka of Meat Packing district in NY. Best city hotel in Oostende, da’s duidelijk! Toffe vibe, mooie aankleding, mooie kamers, lekker ontbijt en toffe bar. (Je moet er wel kids lawaai bijnemen en de vriendelijke bediening laat wat op zich wachten) Voor het zicht vanuit kamers moet je het evenwel niet doen maar dit is een toppertje!