Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 66
Hotels.comUS$ 66
Orbitz.comUS$ 66
FindHotelUS$ 66
TripadvisorUS$ 66
ZenHotels.com
Beoordeeld op 13 januari 2022

Dit hotel krijgt van ons op elk vlak een 10/10. De kamers zijn aangenaam en heel netjes, alsook de badkamer. De ligging is vlakbij de zeedijk, in het centrum. En dit alles aan een zeer democratische prijs !
Het ontbijt kost 15€ maar is het meer dan waard, een zeer uitgebreid ontbijt met vers fruit, lekkere ontbijtkoeken, etc.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Een zéér mooie en broodnodige aanwinst voor Oostende ! Je waant je in een trendy hotel in Tribeka of Meat Packing district in NY. Best city hotel in Oostende, da’s duidelijk! Toffe vibe, mooie aankleding, mooie kamers, lekker ontbijt en toffe bar. (Je moet er wel kids lawaai bijnemen en de vriendelijke bediening laat wat op zich wachten) Voor het zicht vanuit kamers moet je het evenwel niet doen maar dit is een toppertje!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 11 november 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel lekker modern industrieel ingericht. Ook leuk voor kinderen er is een glijbaan in de lobby. Er is een bar binnen en de kamers zijn ruim en compleet ingericht.In de kamer zit een koelkastje en er zijn handdoeken. Bedden zijn prima. Je kan er ook lekker ontbijten via een buffet. Ben hier voor de 2x geweest en kom zeker weer terug.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Bedankt aan alle vriendelijke mensen in het hotel om mijn vriendin met een fysieke beperking zo te helpen en gerust te stellen! Onmogelijk voor haar om aan het ontbijt buffet zelf een bord te halen, iemand van het hotel heeft het haar gebracht. Voor jullie een kleine geste, voor haar een enorm gebaar. Dikke merci voor jullie hulp!
Verder heb ik de kamer gezien: mooi, grote badkamer met moderne inloopdouche en toplocatie op enkele meters van de zeedijk.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel was proper, personeel was vriendelijk. De bedden waren niet zo goed ! Ontbijtbuffet was zeer uitmuntend echt een aanrader. Locatie is top: dicht bij strand en centrum Uitgaansleven niet veraf. Ook het interieur was top om naar te kijken.. we hadden een mooi verblijf

Kamertip: Nee niet echt
Datum van verblijf: augustus 2021