Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie japanse zen tuin voor zen momentje

Aan de rand maar zeker de moeite om eens te doen. Stil en rustig. Een echt zen momentje en mooi ... meer lezen

Beoordeeld op 22 december 2021
KevinKor
Kortrijk, België
via mobiele applicatie
Mooi

Niet heel groot maar mooi, leuk om even te bezinnen. Kleine rondwandeling over en langs de ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2021
Alain B
Heist-op-den-Berg, België
Lees alle 95 beoordelingen

Beoordeeld op 10 augustus 2020

mijn eigen tuin is mooier. Een geluk dat het gratis was, want we waren op 15 minuten al rond en terug buiten
wel mooie bomen voor wat schaduw

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Deze tuin ligt niet ver van het zwembad in Oostende. Mooie gezellige tuin om erin te vertoeven. Typische met Japanse toetsen. Een aanrader !!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 december 2019

Een mooie plek om even tot rust te komen, vlakbij de dijk. Kindjes vinden het leuk om het pad door het water te volgen. Klein maar dat deert niet, het is toch gratis.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Een prachtig stukje Japanse natuur zo midden in de stad! ik ga er heel graag, want het heeft me rust. Heel mooie planten en prachtig aangelegd. Ik neem vaak iemand mee om het te zien en velen kennen het niet. Wel een aanrader om te gaan bekijken !

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 14 september 2019

Kom even tot rust in deze kleine Japanse tuin , mooi verzorgt met water en mooie beeldjes in Japanse stijl , zeker even binnen gaan het is ook gratis

Datum van activiteit: augustus 2019