“Heerlijk eten, relaxte bediening”

Pot Mami Oriental Street Food
Geclassificeerd als nr. 2 van 431 Restaurants in Oostende
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant om eens kennis te maken met de Filipijnse keuken. Lekkere gerechten goed in balans. Zowel in de keuken als in het restaurant weet men waar ze mee bezig zijn. Personeel is lekker ontspannen en vriendelijk. Zou hier graag nog eens terugkomen!

Datum van bezoek: juni 2018

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke ontvangst, het gevoel zit meteen goed, je voelt je welkom. We kozen voor ons drie de gemengde ‘tapa’schotel als voorgerecht.. heel lekker en mooi gepresenteerd. Onze hoofdgerechten zaten op hetzelfde niveau : smakelijk en ideale hoeveelheid trouwens. Aangename, gemoedelijke sfeer, mooie muziek en lekker eten. Prijs/kwaliteit zeldzaam in Oostende. Onovertroffen gastvrijheid! Misschien mogen daar enkele collega-restauranthouders inderdaad een voorbeeld aan nemen..

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs, kwaliteit, vriendelijkheid,... Meer kan er eigenlijk niet verteld worden, zelfs de muziek was volledig ons ding! Alles top! :-)

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben daar vandaag de communie van mijn zoon gevierd. Het was super georganizeerd. Natuurlijk ook het eten en de vriendelijkheid van iedereen was subliem! Eunice en bong en gans het team, van harte bedankt!!!!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , hartelijke ontvangst en een heerlijk relaxte sfeer.
Een verrassings menu gekozen en heerlijk verrast.
Zeker een aanrader

Reizigers die Pot Mami Oriental Street Food bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Pot Mami Oriental Street Food geweest? Deel je ervaringen!