Leg de laagste prijs van deze websites vast
277 US$
Agoda.com278 US$
Tripadvisor277 US$
eDreams277 US$
Priceline277 US$
Beoordeeld op 19 oktober 2020

Middelmatig hotel , geen 3 sterren waard, onvriendelijk personeel behalve de eigenaar zelf. Netheid van het hotel ondermaats, onderhoud van apparatuur en dergelijke onbestaand.
Een hotel om te vermijden.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

in dit hotel kan je ook als voorbijganger een ontbijt nuttigen en whaaauw.... wat een ontbijt.... alles staat heel netjes in een afzonderlijke ruimte.... van cava tot omelet/spiegeleitjes ... alles wordt met de glimlach bediend.... toppertje, wij komen alvast terug

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020

Luxekamer geboekt maar kamer met jacuzzi is een geschiktere benaming!Bij een vroegere aankomst lieten we onze bagage achter bij de receptie,er werd gezegd dat de koffers naar onze kamer zou gebracht worden.Wanneer we het hotel terug binnenkwamen,stond ons bagage nog steeds aan de receptie /eetzaal waar iedereen er zo maar bij kon.Het kamernummer was heel klein met balpen op de deur geschreven.De deur zelf paste niet in de lambrizering met hele grote spleten tot gevolg.De ingemaakte kast is helemaal versleten en toont een eerste slordige indruk!Met een likje verf kan dit opgelost worden.De panelen van de kast hangen helemaal los,terug met spleten tot gevolg!Het plafond vertoont waterplekken.Het bed zelf was in orde,al moest je zijdelijngs lopen aan kant van het raam om in bed te geraken.Het raam heeft enkel glas waardoor het heel gehorig is.Zeer vervelend op marktdagen,eerste marktkramers komen toe om 4u20!Badkamer heeft een kleine lavabo met badartikelen.De jacuzzi werkte goed maar de onderkant van het bad was helemaal geschonden.Het toilet spoelde niet goed door,er bleef telkens papier achter.De omkadering van de drukknopen hing los en werkte maar een kant.Bij het ontbijt was er keuze genoeg.Er werd gevraagd of er omelet of spiegelei metspek gewenst was.Je kreeg 2 grote omeletten met 2 kleine stukjes spek apart die dropen van het vet.Personeel is vriendelijk maar kan geen kritiek verdragen.Dit hotel moet dringend worden opgeknapt,kleine klusjes maken al een groot verschil!Wij vinden dit geen 3 sterren waard!Voor ons nooit meer!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 21 december 2019

Het is de tweede keer dat ik in hotel Le Parisien logeer. We spreken daar af met vrienden, en we hebben een nachtje logement nodig. Dan is het daar de ideale plek. Een hotel in de oude Parijse stijl en toch volledig gerenoveerd. De kamers zijn niet groot, maar je hebt er alles wat je voor een overnachting nodig hebt. Een ruim, gezellig bed, donsdekens, tv, telefoon, wifi, een bad met douche in een badkamer met toilet en zeepjes, handdoeken, alles erop en eraan. 's morgens kregen we een heerlijk groots ontbijt: cava, 6 verschillende fruitsappen, een variatie van brood en broodjes, koffiekoekjes, vleesjes, kazen, yoghurt, allerhande fruit, eitjes op "gevraagde" wijze, koffie(s), thee(s), chocomelk. We zijn zeer voldaan vertrokken uit de gezellige Parijse locatie. Een topper aan zeer goede prijs. In de buurt zijn er tal van restaurants.

Kamertip: Gezellige rustige kamer
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wou gezellig 2 dagen boeken in dit hotel er was geen probleem tot ik melde dat ik een via een Bongo bon wou reserveren kreeg ik melding dat er geen bongokamers meer vrij waren terwijl via deze site en Booking en Trivago er alle kamers voorradig waren rond onze datum

Datum van verblijf: oktober 2019