“Echt uniek!”

Prijsklasse: € 3 - € 22
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
10 april 2024 beoordeeld

Dit is de tweede keer dat ik hier ben geweest en het was uitstekend! We hebben lekkere smoothies gedronken, panini’s en bagels gegeten. Alles was dik in orde!!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

6 augustus 2023 beoordeeld

Lekkere broodjes op voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel en goede service. Voor een goedkope lunch een absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
22 mei 2023 beoordeeld

At Tattie's is een kleine lunchzaak op het Jan van Eykplein. De ontvangst was hartelijk en de bediening vriendelijk. We kozen voor de dagsoep en een broodje met kip en ananas. We dachten dat we honger hadden maar kregen lang niet alles op. Maar zowel de soep als het broodje waren erg lekker. Je kunt er rustig lunchen zonder dat je weggekeken wordt zoals bij de toeristische zaken op de Markt en daar om heen.
Dus klein maar fijn.

Datum van bezoek: mei 2023
21 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje waar je lekkere broodjes kan eten. Binnen weinig tafels om te zitten maar we hadden geluk. Flinke broodjes en goed belegd. Vriendelijke mensen, gaan zeker nog eens als we in Brugge zijn!

Datum van bezoek: maart 2023
28 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes voor een goeie prijs! Knus zaakje maar ze leveren wel kwaliteit. Zeker een aanrader als je in Brugge bent en zin hebt in een belegd broodje!

Datum van bezoek: november 2022

Reizigers die At Tattie's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In At Tattie's geweest? Deel je ervaringen!