“Hiddem gem”

Geclassificeerd als nr. 31 van 749 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
22 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne snelle bediening, ondanks dat ze het ook druk hadden met de bestellingen die afgehaald werden. Voor leuke prijsjes flinke broodjes (+-5 euro per stuk) of wafels of andere lekkernijen.

Datum van bezoek: oktober 2021

20 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes. Enorme keuze. Alles vers. Terras op leuk plein in Brugge. Vriendelijke bediening. We wilden op zondag hier nogmaals lunchen, toen was het helaas gesloten.

Datum van bezoek: september 2021
9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aangename verassing was deze lunchroom! De broodjes waren onbeschrijfelijk lekker en meer dan betaalbaar. De volgende keer dat we een paar dagen naar Brugge gaan, wil ik het liefst iedere dag hier eten!

Datum van bezoek: augustus 2021
17 juli 2021 beoordeeld

Zeer goed gelegen sandwichbar op het Van Eyckplein. Kwalitatieve sandwiches. Terras met zicht op Van Eyckplein. Goede en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2021
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier vorig jaar geweest net voor de corona uitbraak. Het eten was goed en ook nog betaalbaar hoe het hoort het te zijn. Niet teveel poespas. Personeel is aardig en service gericht.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die At Tattie's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In At Tattie's geweest? Deel je ervaringen!