“Lekkere broodjeszaak”
Beoordeling van At Tattie's

At Tattie's
Geclassificeerd als nr. 37 van 772 Restaurants in Brugge
30 december 2017 beoordeeld

Tripadvisor gaf voor "At Tattie's" goede recensies dus gingen we daar met 3 personen een broodje uitproberen. En jawel hoor, verwachtingen en goede punten helemaal ingelost.
Erg knapperige broodjes, smaakvol en zeker voldoende qua portie, vlotte snelle bediening.
Ik had een warm broodje "Cheesy Chicken" met een zachte currysaus, zeker een aanrader voor kip liefhebbers. Mooie filet en geen vet stukjes.

Topfavoriet van mij was de warme choco met slagroom! Een schuimende warme melk met een zakje callebaut melkconfetti . Heerlijk en leuk om zelf te mengen.
Hier alleen al zou ik voor terug komen.
Democratische prijzen.

Het enige minpuntje is de kleine oppervlakte van Tattie's, Je zit dicht bij elkaar als je daar wilt eten, zeker niet voor grotere groepen eerder ideaal voor 1 tot 4 personen.

8 november 2017 beoordeeld

Een beetje uit het centrum gelegen, maar toch zeker een verplaatsing waard.
Tijdens ons bezoek aan Brugge daar 2x geluncht.
Knapperige (grote) broodjes, royaal belegd en drank tegen "normale" prijzen.
Zeer vriendelijke bediening. Een adresje om te onthouden !

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine zaak maar met vriendelijke eigenaren. Gaan ontbijten met een cadeau bon. Het ontbijt was lekker enkel het was even wachten tot het op tafel kwam.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke plek om broodje te eten.
Zeer rijkelijk belegde broodjes.
Leuke plek om te zitten.
Verzorgd sanitair.
Zeer vriendelijke bediening.

22 september 2017 beoordeeld

Bij aankomst rond 9h zat de zaak bijna vol zowel binnen als buiten. We namen plaats binnen in de zaak. We bestelden ons ontbijt en kregen onze drank vrij vlot. ikzelf had een ontbijt met een glaasje cava waardoor de koffie niet mee gebracht werd voor mij. Geen probleem voor mij als de rest van het ontbijt vlot verloopt. Maar dit spijtig genoeg niet gebeurd. We hebben 30 minuten gewacht op ons ontbijt. Wel verzorgd en lekker. Vers gebakken eitje. Maar ze hebben gewoon personeel te kort voor een vlotte bediening. Een ontbijtzaak heeft zijn ontbijters 's morgens en moet genoeg personeel hebben tijdens de ochtend om een vlotte service te voorzien.

Reizigers die At Tattie's bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In At Tattie's geweest? Deel je ervaringen!

;