“Gezellige sfeer, goed van eten”
Beoordeling van 27Bflat Jazz - eetcafe

27Bflat Jazz - eetcafe
Geclassificeerd als nr. 280 van 723 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, gezellig zonnig terras aan de achterkant van gebouw, goed van eten en grote porties. Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader

Datum van bezoek: mei 2021

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras en vriendelijke bediening! Een simpele, maar lekkere kaart. We komen snel terug wanneer er een optreden gepland staat.

Datum van bezoek: juni 2021
20 september 2020 beoordeeld

Hoe verpruts je een caipirinha? Neem een glas en vul het tot de helft met citroenschijven, vul de tweede helft met lompe ijsblokken en giet daarover waardeloos industrieel gemaakte cachaça.
Dien dit op en laat er 9 euro voor betalen. Bravo!
Wanneer je dan de barman aanspreekt dat er limoen in stukjes en vers limoensap nodig is, maar ook rietsuiker en gecrushed ijs, verwacht dan niet een excuus. Schouderophalen, iets over slechte citroenen en een antwoord als"... ah ja?? ...
Betaal zonder morren en vertrek. Beteris: ga er niet heen om een lekkere cocktail te drinken.

Datum van bezoek: september 2020
28 juli 2019 beoordeeld

Thuiskomen in gezelligheid, vriendelijkheid troef, known and loved by the locals.
Regelmatig n gratis concertje meenemen, lokaal maar ook internationaal talent.
Bij mooi weer gezellig terras achteraan, geniet ook van de mooie muurschildering en groeiende druivenranken. Drankjes ruime keuze, vraag naar n biertje op tap, Jan zal je graag n woordje uitleg geven.
Super goed adresje om iets te eten, ik verkies de gamba’s en daarna n sorbet van mango en mascarpone.
Ons vast adresje op vrijdagavond of na n gezellige stadswandeling in het feeërieke Brugge.
Enjoy

Datum van bezoek: juli 2019
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter een onopvallende gevel een heuse jazzkroeg. Er is ook een leuke eetkaart Maar bovenal een geweldige muzikale smaak. Klein minpuntje is dat de bas aan de zware kant staat en storend wekt. Leuk terras

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die 27Bflat Jazz - eetcafe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 27Bflat Jazz - eetcafe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.