“Lekkerste plantbased ijsjes ooit!”
Beoordeling van De Brugsche tafel

De Brugsche tafel
Geclassificeerd als nr. 37 van 724 Restaurants in Brugge
Wijk: St-anna
Wijk: St-anna
8 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens corona is dit restaurant omgetoverd tot ijsjes en afhaalgerechtjes.. zeker de moeite om even te stoppen en ijsje te eten! Smaken zijn divers en zowel traditioneel als wat exotischer ( bv wortel/gember smaak). Ligging is ideaal, kortom een dikke aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

4 juli 2020 beoordeeld

In deze tijden (corona maatregelen enz.) Vind ik het prijs kwaliteit een absolute aanrader! Zeker naartoe gaan als je deftig eten wil aan een heel schappelijke prijs! Ik heb de korma en kidney beans gerecht genomen en man wat was het lekker! GO VEGANS! 100% PLANT BASED BUSINESS! Bedankt @brugschetafel voor wat jullie doen!

Datum van bezoek: juli 2020
7 december 2019 beoordeeld

Mijn favoriete plek in heel Brugge! Bedankt voor de lekkere wafels, dagsoep en chocomelk. Ons zie je zeker snel terug!

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld

Eerste indruk: is dit een restaurant, snackbaar of tea-room. Ik denk dat ze het zelf niet weten. Over het eten was er twijfel of dat alles binnen was. Eten was op het eerste ogenblik lekker, maar viel nadien redelijk tegen op de maag. Zowel bij mijn vrouw als mij. De wafels hebben we helaas niet geprobeerd.

Datum van bezoek: november 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke warme choco met een wafel met nutella...helemaal vegan!!omg heeeeerlijk op een koude novemberdag in het hartje van Brugge. We will be back!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Brugsche tafel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Brugsche tafel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.