Fietskoetsen Brugge

Beoordeeld op 20 januari 2020
Inspire795579
Lees alle 123 beoordelingen

Beoordeeld op 31 juli 2020

Verrassend om Brugge op deze manier te zien, je bezoekt plekken waar je zelf niet zo snel komt, door de info wordt het Nog leuker en interessanter. Het geld meer dan waard. Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020

Zeer leuke ervaring, tocht door het minder toeristische deel van Brugge, maar echt interessant en mooi. 2 super gidsen. Dankuwel !!! Prijs kwaliteit is uitstekend !

Datum van activiteit: januari 2020
Fietskoetsen Br... B, Eigenaar van Fietskoetsen Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Bedankt voor de leuke review! Altijd terug welkom.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Pieter bracht ons vakkundig en veilig langs de mooie plekjes van Brugge. We zaten met z'n drieën gezellig achter de chauffeur/gids die duidelijk verstaanbaar toelichting gaf en die door ons de mensenmassa stuurde.
Echt een leuke belevenis voor weinig geld en geen wachttijd gehad terwijl voor de paardenkoetsen een hele rij stond.

Datum van activiteit: augustus 2019
Fietskoetsen Br... B, Eigenaar van Fietskoetsen Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Bedankt An, voor je beoordeling.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Mijn vriendin en ik gingen last-minute naar Brugge. Geen tijd om voor te bereiden op zoek naar de hotspots, dus op het (toeristische) plein gekozen voor deze Fietskoets. Gids Eva nam ons mee voor een trip langs de minder bekende kant van Brugge (ongeveer 1 uur), met allerlei gave weetjes die we zelf als toeristen nooit te weten waren gekomen! Ze nam uitgebreid de tijd voor ons, wat tot gevolg had dat we daarna de tweede tour ook hebben gedaan! (extra half uur)

Zeker de moeite waard! En S/O naar Eva, we kunnen haar ten harte aanbevelen! Standplaats is midden op het plein.

Datum van activiteit: augustus 2019

Beste Jasper, bedankt voor je reactie! Leuk te horen dat je ons kan aanbevelen en dat je de 2e tour erbij hebt willen nemen. Pieter

Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Rondleiding van een uur door een supervriendelijke fietsgids. Een aanrader! Veel bijgeleerd en stukjes van Brugge gezien die we anders niet zouden ontdekt hebben!

Datum van activiteit: juli 2019

Beste Adie, bedankt voor de leuke reactie!