“Gezellige sfeer”
Beoordeling van Bones Brugge

Bones Brugge
Geclassificeerd als nr. 173 van 832 Restaurants in Brugge
11 september 2019 beoordeeld

Aangetrokken door de gezellige sfeer en knusse inrichting hebben wij zonder reservering toch een tafeltje voor 2 kunnen bemachtigen. De portie spareribs was te groot om op te krijgen, maar zeker de moeite waard. De aardappel met kruidenboter hebben wij gedeeld, want deze was mighty fine! Ook mijn volwassen portie gehaktballen van het kindermenu was erg lekker.

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker!
Wij kwamen om 18u30 aan! Enkel jammer dan we in nog geen vijf min al bestelt werden en ons eten hebben gekregen.. jullie zien mij zeker nog terug! Enkel heel jammer dat we veel te snel ons eten krijgen in nog vijf minuten als het geen vier minuten was ons eten er al jammer genoeg veel te rap! Toen als dessert had ik een choco mousse bestelt die nog half vervrozen was , jammer niet te eten was de eerste keer dat we het niet goed gesteld hadden. Hopelijk volgende keer beter....

2 september 2019 beoordeeld

Minder dan 1 ster kan helaas niet.

Het restaurant ziet er in eerste instantie gezellig en druk uit. Bij aankomst snel naar onze tafel gewezen, met enige spoed werd de kaart op onze tafel gelegd. We waren nog geen vijf minuten binnen toen moesten we bestellen.

Een mixed grill spies en de spare ribs besteld. De spies was oké niet meer dan dat, de spare ribs daarentegen; wat een enorme aanfluiting. Veel te zout, taai en pikzwart van onderen. Dit aangegeven zegt de eigenaar trots, ze komen terug voor mijn "gekruide" ribbetjes. Één ding is zeker, wij komen hier zeker niet voor terug.

Het is gewoon een voedselfabriek die mensen zo snel en onvriendelijk mogelijk de tent weer uit vegen!

Aanrader; gewoon doorlopen!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ribben in verschillende smaken in een sfeervol interieur en een vlotte bediening, meer moet dat niet zijn toch?

Datum van bezoek: juli 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten, goede porties en restaurant is leuk aangekleed! Service was erg snel en vriendelijk!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bones Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Bones Brugge geweest? Deel je ervaringen!