“Gezellig kleinschalig fondue huis”
Beoordeling van Le Petit Patron

Le Petit Patron
Geclassificeerd als nr. 65 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie in Brugge , beperkt aantal couverts , goede kwaliteit vh vlees, gezellige fondue locatie

Datum van bezoek: februari 2018

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

het was een super ervaring in een idilisch kader, met een super getalenteerde ober, die de knepen van het vak kent, alsook de kok, de ploy job jerel was ook niet te versmaden , mooi interieur en zeker een super lekkere fondue, de wijnkaart is ook top (waarschijnlijk zit het in de genen, mama is top sommelier), u komt toch ook ?!

Datum van bezoek: december 2017
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, fondue zoals het moet zijn . Klein restaurantje met charme. Je kan nadien rustig nog wat nagenieten gezien er savond geen tweede chift was voorzien. We hebben ervan genoten.

Datum van bezoek: oktober 2017
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en aardig decor. Kaasfondue was voldoende, ben zelf meer smaak gewend. We bestelde zonder gedroogde ham en kregen vers fruit extra ter compensatie.
(Vega dus kan niks zeggen over het vlees)

Datum van bezoek: september 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Het was lekker maar de verhouding prijs / kwaliteit is helemaal zoek... Veel te duur voor wat het uiteindelijk maar is. Vroeger kreeg je hier waar voor je geld, nu krijg je vooral een hoge rekening.

Datum van bezoek: juni 2016
lepetitpatron, Owner van Le Petit Patron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

We hebben de prijzen een beetje opgeslaan omdat alles duurder geworden is (o.a. De witte kassa ) maar de porties zijn hetzelfde gebleven als vroeger .
Jammer dat we hiervoor een mindere revieuw krijgen .
Vriendelijke groeten,
Le Petit Patron

Reizigers die Le Petit Patron bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Le Petit Patron geweest? Deel je ervaringen!