“Heerlijk genieten in centrum Brugge”
Beoordeling van de Mangerie

de Mangerie
Geclassificeerd als nr. 194 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weg van de grote toeristische massa kan je in het centrum van Brugge toch heerlijk rustig genieten van deze culinaire keuken. Niet spotgoedkoop maar voor deze culinaire verwennerij zeker zijn prijs waard. Heerlijke lunchformule zodat je staduitstap heerlijk kan combineren met lekkere (en efficiënte) lunch.

Datum van bezoek: augustus 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere en mooie gerechten! 37 EUR voor 2 gangen in centrum Brugge... Perfecte bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben er over de jaren heen verschillende keren geweest, de laatste keer was enkele maanden geleden. Toen al zei ik tegen mijn tafelgenoot dat mijn ervaring vroeger beter was. De bediening was niet echt hartelijk en er werd aangedrongen op de consumptie van alcoholische dranken, terwijl ik te kennen had gegeven dat ik geen alcohol drink. Het eten was ok, maar ik vond het vroeger meer waar voor z'n geld. De gastvrouw had ook meer oog voor andere tafels waarvan ze de mensen waarschijnlijk beter kende.
Ik was toen al in twijfel of ik er nog zou teruggaan, maar nu ben ik zeker dat ik er nooit meer een voet binnen zet. Als het restaurant in een vacature zet dat je "good looking" moet zijn, is er dat niet lichtjes, maar ver over. Als je dan vandaag ziet dat er borden worden gebruikt met mini foto's van schaars geklede vrouwen moet je eigenlijk niet ver zoeken en kan je alles in een bredere context plaatsen.
Als je in een restaurant wilt gaan eten dat discriminatie normaal vindt, ga er vooral heen. Ben je tegen discriminatie blijf er dan zo ver mogelijk van weg.

Datum van bezoek: maart 2019
kris d, Eigenaar van de Mangerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

U blijft maar vanalles op een hoopje gooien, een vacature die zou discriminerend zijn, en dan haalt u er vanalles bij wat uw recensie ongeloofwaardig maakt !
Ik heb de gewoonte uitgebreid te reageren op negatieve recencies , zie voorgaande... maar zal dit in deze niet doen...
U bent van Brugge afkomstig, indien u erover wil praten, u weet ons te vinden .
Stop the hate, spread the love

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1 juni zijn mijn partner en ik in het huwelijksbootje gestapt. Gezien De Mangerie ons favoriete restaurant is, hebben wij gevraagd om hier ons huwelijksdiner te laten doorgaan.
Wij willen Els, Kristof en de rest van het team super hard bedanken om onze avond van A tot Z in orde te brengen.
Het eten was zoals altijd fantastisch! Zeer smaakvol en een streling voor het oog. De aangepaste wijnen waren zoals al de rest fantastisch!
Het was echt AF!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Dank u mensen
Met hart en ziel ! Doet deugd in tijden waar je Voor de gekste dingen zwaar wordt aangevallen op sociale media !

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Mangerie is een klein maar uitstekend restaurant in he centrum van Brugge.
Smakeijke en onderscheidende gerechten; redelijke prijzen en heel vriendelijke en vakkundige service.
Uitgebreide wijnkaart waarvan ook velen per glas .
Een (om) weg waard!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die de Mangerie bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In de Mangerie geweest? Deel je ervaringen!