“Bijzondere lekkere lunch”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 19 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Een gezellig samenzijn met vrienden op zondagmiddag.
De maaltijden waren heel lekker, vers en een ruime hoeveelheid. De gastheer is 'n wijnkenner zoveel is duidelijk. Hij is ook specialist in afzakkertjes nadien ! Een adresje om te ontdekken en om terug te keren.

Datum van bezoek: januari 2023

6 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top , gezellig restaurant, alles was superlekker. We gaan zeker nog terug, uitbaters zijn heel vriendelijk ,genoten

Datum van bezoek: augustus 2022
10 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna onze handen opgegeten, zo lekker gegeten! Alles was perfect, van het voorgerecht tot het dessert. Een relaxte sfeer, wij komen hier zeker weer terug.

Datum van bezoek: augustus 2022
5 april 2022 beoordeeld

Lang geleden hebben we hier uitstekend gedineerd. Dat was deze keer wel anders. De keuken was beneden peil. Een papperige risotto en een bouillabaisse waarin de smaakloze vis in een tomatensoep bestrooid wordt met niet verse garnalen. De wijn was goed maar over prijst net zoals de gerechten.

Datum van bezoek: maart 2022
16 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en leuke beleving. Aangename bediening op een rustige manier. Zeer lekker eten. Zeker aan te raden als je in Brugge lekker wil tafelen.

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!