“Heerlijk gegeten een pareltje in Brugge”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 22 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
10 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna onze handen opgegeten, zo lekker gegeten! Alles was perfect, van het voorgerecht tot het dessert. Een relaxte sfeer, wij komen hier zeker weer terug.

Datum van bezoek: augustus 2022

5 april 2022 beoordeeld

Lang geleden hebben we hier uitstekend gedineerd. Dat was deze keer wel anders. De keuken was beneden peil. Een papperige risotto en een bouillabaisse waarin de smaakloze vis in een tomatensoep bestrooid wordt met niet verse garnalen. De wijn was goed maar over prijst net zoals de gerechten.

Datum van bezoek: maart 2022
16 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en leuke beleving. Aangename bediening op een rustige manier. Zeer lekker eten. Zeker aan te raden als je in Brugge lekker wil tafelen.

Datum van bezoek: februari 2022
31 januari 2022 beoordeeld

De kachel stond al gezellig te snorren toen wij binnen kwamen in dit kleine restaurant. De kaart is niet zo groot, maar met veel Belgische specialiteiten. De vriendelijke ober bracht ons snel een fles van onze favorite rosé uit de Provence. We aten daarbij kroketjes van wild en coquilles. De smaken van het verschillende wild waren moeilijk te onderscheiden, maar heel smakelijk. Bij de coqulles was de kok een beetje met het zout uitgeschoten. Jammer want de structuur was heerlijk. Daarna aten we zeetong en twee mooie koteletten uit een hertenkroon.
De rosé bleef nog even en daarbij een halfje Saint=Amour. Die was uit 2014 en wel wat aan de oude kant. Hij ging best wel bij het hert. De porties waren dermate ruim dat we eigenlijk geen gaatje over hadden voor een dessert. Voldaan gingen we terug naar ons hotel.

Datum van bezoek: januari 2022
30 januari 2022 beoordeeld

Toen ik de foto vd kok zag met de tekst : Zaterdag bouillabaissedag , ben ik die gaan proeven . Als starter een verzorgd hapje bij de aperitief . De bouillabaisse was nog beter dan verwacht , TOP , opgediend met verse rouille , gemalen kaas ....zoals het hoort. Weer heel content, zoals altijd !!

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!