“Heel tevreden”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 20 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 januari 2022 beoordeeld

Toen ik de foto vd kok zag met de tekst : Zaterdag bouillabaissedag , ben ik die gaan proeven . Als starter een verzorgd hapje bij de aperitief . De bouillabaisse was nog beter dan verwacht , TOP , opgediend met verse rouille , gemalen kaas ....zoals het hoort. Weer heel content, zoals altijd !!

29 januari 2022 beoordeeld

Super gezellig, zeer vriendelijke bediening en fantastisch lekker gegeten.
Een echte aanrader! Top restaurant!

9 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was echt een superlekkere ervaring. De sint-jacobsvruchten als voorgerecht waren heerlijk, nog nooit zo lekker gegeten.
Ook het hoofdgerecht, zowel het hertenkroontje als de varkenswangetjes waren subliem. Volgend bezoek aan Brugge komen we zeker terug! Bediening was top en service was zoals het moest zijn. Niet het gevoel dat we werden buitengejaagd door te snel brengen van het eten maar alles net op tijd aan tafel. Rustig kunnen genieten van onze aperitief.
Een echte aanrader voor romantisch tafelen! Tot binnenkort!

4 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie restaurant en een leuke adres in Brugge. Goede en vriendelijke service lekkere keuken. Mooi geprijsde wijnkaart
Aanrader

3 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt fantastisch gegeten in een klein gezellig restaurant waar een prima sfeer hing. Goede service en een echte aanrader als je in Brugge een restaurant zoekt. Wel reserveren vooraf.

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!