“Zeer aangenaam verrast!”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 20 van 724 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Als je op zoek bent naar een klein maar gezellig restaurant dan is dit zeker een aanrader!!!
Vriendelijke ontvangst, super lekker eten en we werden niet buitengekeken.
Het eten perfect gekruid, een streling voor de tong en zeker niet te duur.
Dit pareltje hebben we ontdekt en we hebben er geen spijt van.
Pluspunt is zeker dat de kaart beperkt is. Vers gemaakte kroketten, botermalse lamssteak...
Zeker aan te raden!!!!

Datum van bezoek: juli 2021

20 juni 2021 beoordeeld

De buurman van ons hotel viel direct op in het centrum van Brugge. Een klein restaurant, authentieke uitstraling met een goede viskaart en seizoenkaart met asperges. Het eten was heerlijk, leuke sfeer en een ober, die aanwezig was op de juiste momenten. De prijscategorie is wat hoger dan gemiddeld, maar daar krijg je dan ook zeer goede kwaliteit gerechten en drank voor terug. Voor iedereen die van goed eten houdt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2021
20 september 2020 beoordeeld

In deze moeilijke coronatijden willen we de Brugse horeca even steunen. Na een fikse ochtendwandeling aan zee afgezakt naar Brugge. En super tevreden onze dag verdergezet. Hebben de garnaalkroketjes en de roodbaars gegeten vergezeld van een flesje Macon. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
11 september 2020 beoordeeld

We zijn wel wat gewoon, maar dit overtrof alle verwachtingen. Suuuupervriendelijke bediening, de keuken is FAN-TAS-TISCH (vergeet de old school kommen mossels), en je zit écht op je gemak. Een tip is de rode wijn Saint-Amour. Een verrijking in ons culinaire avontuur. Een dikke dikke aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
18 augustus 2020 beoordeeld

Ondanks het feit dat dit in het toeristisch centrum van Brugge is gelegen, is dit helemaal geen "tourist trap"! Men beweert "heerlijk en gezellig tafelen in het centrum" en dat is het ook. Let wel, je bent verplicht om à la carte te eten, want er is geen menu, en goedkoop is het niet echt. Maar het is wel de moeite waard. Bediening is vlot en stijlvol. En de kwaliteit van het eten is wel er wel!
Eén van de betere restaurants in Brugge.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.