“Beste restaurant dat we ooit geweest zijn”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 24 van 735 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

We zijn wel wat gewoon, maar dit overtrof alle verwachtingen. Suuuupervriendelijke bediening, de keuken is FAN-TAS-TISCH (vergeet de old school kommen mossels), en je zit écht op je gemak. Een tip is de rode wijn Saint-Amour. Een verrijking in ons culinaire avontuur. Een dikke dikke aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

18 augustus 2020 beoordeeld

Ondanks het feit dat dit in het toeristisch centrum van Brugge is gelegen, is dit helemaal geen "tourist trap"! Men beweert "heerlijk en gezellig tafelen in het centrum" en dat is het ook. Let wel, je bent verplicht om à la carte te eten, want er is geen menu, en goedkoop is het niet echt. Maar het is wel de moeite waard. Bediening is vlot en stijlvol. En de kwaliteit van het eten is wel er wel!
Eén van de betere restaurants in Brugge.

Datum van bezoek: juni 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant!

We hebben dit restaurant gekozen omdat het hoog was aangeschreven op TripAdvisor, en zeer terecht. Het eten was gewoon SCHITTEREND!! De bediening was ook excellent! Wij komen zeer graag terug.

Datum van bezoek: juli 2020
21 juli 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant, perfect voor een laidback avondje. Eten was verrukkelijk. Prijs/kwaliteit kan je niet beter zitten.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, voorgerecht wel iets aan de prijs. Daarentegen wel een zalige amuse! Eten smaakt zalig en mooie porties.
Bediening super netjes en attent. Een aanrader, komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!