“Zeer lekker gegeten!”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 24 van 740 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten en heel vriendelijke bediening! Verrassende menu waarvan alles echt goed samen past. Een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: maart 2020

24 februari 2020 beoordeeld

Elke keer we in Brugge komen reserveren we in de stove.
Menu wijzigt regelmatig en er zijn steeds verrassende suggesties.
We worden altijd vriendelijk verwelkomt en bediend door de eigenaar, zijn vriendin doet ons watertanden van het lekkere eten.
Zoals altijd zeer tevreden,

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld

niet ver van de Grote Markt ligt dit gezellig restaurantje. Hier eet je nog lekker en vooral hier worden de gerechten nog warm geserveerd!!!
Proef het lekkere huisaperitief, dit is een aanrader
Vriendelijke bediening
prijs/ kwaliteit is zeker ok

Datum van bezoek: januari 2020
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveer wel eventjes, het is een restaurant met plek voor 20 personen. Het eten is voortreffelijk. Aardige bediening.

Datum van bezoek: december 2019
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurantje, ideaal voor koppeltjes. Zeer lekker gegeten met fijne smaken. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!