“Steeds weer verrassend”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 24 van 740 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
24 februari 2020 beoordeeld

Elke keer we in Brugge komen reserveren we in de stove.
Menu wijzigt regelmatig en er zijn steeds verrassende suggesties.
We worden altijd vriendelijk verwelkomt en bediend door de eigenaar, zijn vriendin doet ons watertanden van het lekkere eten.
Zoals altijd zeer tevreden,

Datum van bezoek: februari 2020

1 februari 2020 beoordeeld

niet ver van de Grote Markt ligt dit gezellig restaurantje. Hier eet je nog lekker en vooral hier worden de gerechten nog warm geserveerd!!!
Proef het lekkere huisaperitief, dit is een aanrader
Vriendelijke bediening
prijs/ kwaliteit is zeker ok

Datum van bezoek: januari 2020
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveer wel eventjes, het is een restaurant met plek voor 20 personen. Het eten is voortreffelijk. Aardige bediening.

Datum van bezoek: december 2019
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurantje, ideaal voor koppeltjes. Zeer lekker gegeten met fijne smaken. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier dit is een zeer goed restaurant, prijs kwaliteit
Dit is de tweede maal, en we komen zeker terug. Maak tijd om te reserveren als je plaats wil hebben.
Zeker doen als je in Brugge bent

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!