“Toppie”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 19 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 3de keer een heerlijk diner gehad. Super bediening en super eten in een aangenaam rustig kader met klein aantal couverts. . Man doet de bedoening en de vrouw staat aan de potten. Een perfecte combinatie. Wat je ook kiest op de menukaart lekker zal het zijn. Rustig kader. Wilden reserveren voor de volgende dag s'middags. De eigenaar zei geen probleem maar dat er wel 2 groepen van 9 man kwam eten. Hebben dan afgehaakt maar ik vind het super dat hij dit vertelde. Hij had evengoed niets kunnen zeggen en ons in het lawaai laten lunchen. Iemand die duidelijk kwaliteit boven kwantiteit stelt. En ook nog zijn cliënteel kent. Proficiat.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Een aangename ontvangst en uitbating door een jong koppel met heel veel talenten, de gastheer is zeer attent en houdt alles nauwlettend in het oog, uitstekende service, de kokkin zorgt voor mooie gedresseerde borden en dit zowel qua geur, kleur en smaak. Alles is heel mooi op elkaar afgestemd en dagvers! Doe zo verder en de eerste ster is in aantocht! Een MUST tijdens je bezoek aan Brugge en wijde omgeving!

19 augustus 2019 beoordeeld

Op vrijdag lunch genoten toen we bij toeval aan dit restaurantje voorbij wandelden. Vlotte ontvangst. Aperitief genoten, waarbij Kir royal van hoge kwaliteit (favoriet van mijn echtgenote). Aansluitend klassieker, nl. garnaalkroket eveneens voldoende portie, zoals het hoort op een verzorgd bedje met nog verder garnalen. Als hoofdgerecht de eendefilet, evenals lekker & mooi gebracht. Tenslotte sabayon met krieken, mooi geklopt en zeer lekker. Dit alles met champagne genoten (Deutz).
De bediening is vlot en vriendelijk, met goed aangepaste snelheid. Nog koffie van huis & we hadden een zeer aangename lunch genoten. De prijs was volledig correct voor de kwaliteit. We komen zeker nog eens terug.

10 augustus 2019 beoordeeld

Zeer gezellige , jonge mensen met zeer veel passie voor hun zaak , telkens zeer goed van aperitief tot dessert ! niks op aan te merken , alles vers uit de keuken ,de bediening in een woord oprecht beleeft !!! met oog voor de klanten die graag tafelen is dit zeker een aanrader , je wordt er niet buiten gekeken , na het tafelen is er nog ruimte voor een persoonlijke babbel met de klant ,zowel van de gastheer als zijn vrouwtje die de keuken op haar eentje onder haar armen neemt , wij zijn er nu reeds 4 x geweest en gaan zeker nog terug , bedankt voor jullie gastvrijheid.
Eddy & Carine .

27 juni 2019 beoordeeld

Zijn samen met mn man gaan dineren.
Prijs kwaliteit zit erg goed.
De bediening zeer aangenaam en profesioneel.
Tot de volgende.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!