“Aangename verrassing. Lekker & gezellig”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 20 van 828 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Op vrijdag lunch genoten toen we bij toeval aan dit restaurantje voorbij wandelden. Vlotte ontvangst. Aperitief genoten, waarbij Kir royal van hoge kwaliteit (favoriet van mijn echtgenote). Aansluitend klassieker, nl. garnaalkroket eveneens voldoende portie, zoals het hoort op een verzorgd bedje met nog verder garnalen. Als hoofdgerecht de eendefilet, evenals lekker & mooi gebracht. Tenslotte sabayon met krieken, mooi geklopt en zeer lekker. Dit alles met champagne genoten (Deutz).
De bediening is vlot en vriendelijk, met goed aangepaste snelheid. Nog koffie van huis & we hadden een zeer aangename lunch genoten. De prijs was volledig correct voor de kwaliteit. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Zeer gezellige , jonge mensen met zeer veel passie voor hun zaak , telkens zeer goed van aperitief tot dessert ! niks op aan te merken , alles vers uit de keuken ,de bediening in een woord oprecht beleeft !!! met oog voor de klanten die graag tafelen is dit zeker een aanrader , je wordt er niet buiten gekeken , na het tafelen is er nog ruimte voor een persoonlijke babbel met de klant ,zowel van de gastheer als zijn vrouwtje die de keuken op haar eentje onder haar armen neemt , wij zijn er nu reeds 4 x geweest en gaan zeker nog terug , bedankt voor jullie gastvrijheid.
Eddy & Carine .

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juni 2019 beoordeeld

Zijn samen met mn man gaan dineren.
Prijs kwaliteit zit erg goed.
De bediening zeer aangenaam en profesioneel.
Tot de volgende.

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart is beperkt maar alles is supper vers!! De aperitief van het huis op basis van cognac is een streling voor de tong. De bediening is vriendelijk en rustig, de gerechten overheerlijk en net dat tikkeltje anders. Het is er aangenaam zitten door de rustige sfeer die er heerst.

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en niet te groot restaurant waar de eigenaren Nick en Debbie nog persoonlijke aandacht hebben voor hun gasten maar zeker ook aandacht voor de gerechten die geserveerd worden. Wij kozen het 4 gangen menu waarbij er mooie uitgekiende smaken op tafel werden gezet. De aanpassing in het menu dat wij graag wilden, omdat wij geen vlees eten, was geen enkel probleem. Kortom een restaurant dat het bezoeken meer dan waard is!

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!