“Fantastisch”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 29 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Weeral zeer lekker gegeten, de smaken zitten echt goed, doe zo verder. Super vriendelijk en gezellig vertoeven. Een echte aanrader voor iemand als toerist die Brugge komt bezoeken. Topper!!!

Datum van bezoek: december 2018

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdag avond weze eten bij De Stove, kwaliteit van eten is goed, service is informeel maar heel goed. Geen verrassende keuken maar klassiek en goed bereidt zeker een aanbeveling!

Datum van bezoek: januari 2019
17 december 2018 beoordeeld

Op zoek naar een diner in Brugge dit charmante en aangename restaurant gevonden. Twee jonge uitbaters die zeer kwaliteitsvolle gerechten mooi serveren op een vriendelijke wijze. Ook de huiswijn was zeer goed. Een aanrader

Datum van bezoek: december 2018
13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange zoektocht voor een verjaardagslunch op een dinsdag te Brugge, kwamen we in “De Stove” terecht. Vriendelijke jonge gastheer & kok die zeer goed kan koken. De voorgestelde wijnen voortreffelijk. Prijs-kwaliteit. Hier komen we terug!

Datum van bezoek: november 2018
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende een golfreisje hebben we in Brugge gedineerd met zes personen. Uitstekend restaurant geleid door een echtpaar, de vrouw stond in de keuken . De kwaliteit is prima ik kan het iedereen aanbevelen. Het is een klein restaurant maar de tafels staan ruim uit elkaar. Goed voor een romantisch diner maar ook voor verwende golfliefhebbers die een leuke avond willen hebben met kwaliteit op hun bord en een goede passende nette bediening. Met uiteindelijk een 70 euro voor driegangenmenu , inclusief wijn, port en koffie goedkoop voor de geboden kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!