“Aangename verrassing”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 17 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Op zoek naar een diner in Brugge dit charmante en aangename restaurant gevonden. Twee jonge uitbaters die zeer kwaliteitsvolle gerechten mooi serveren op een vriendelijke wijze. Ook de huiswijn was zeer goed. Een aanrader

Datum van bezoek: december 2018

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange zoektocht voor een verjaardagslunch op een dinsdag te Brugge, kwamen we in “De Stove” terecht. Vriendelijke jonge gastheer & kok die zeer goed kan koken. De voorgestelde wijnen voortreffelijk. Prijs-kwaliteit. Hier komen we terug!

Datum van bezoek: november 2018
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende een golfreisje hebben we in Brugge gedineerd met zes personen. Uitstekend restaurant geleid door een echtpaar, de vrouw stond in de keuken . De kwaliteit is prima ik kan het iedereen aanbevelen. Het is een klein restaurant maar de tafels staan ruim uit elkaar. Goed voor een romantisch diner maar ook voor verwende golfliefhebbers die een leuke avond willen hebben met kwaliteit op hun bord en een goede passende nette bediening. Met uiteindelijk een 70 euro voor driegangenmenu , inclusief wijn, port en koffie goedkoop voor de geboden kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein en rustig restaurant met vriendelijke bediening en echt lekker eten. Chapeau voor de 2 jonge mensen die van dit restaurant een plaats maken waar het echt de moeite waard is om een avondje gezellig te gaan tafelen!

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, klein restaurant! Beperkte kaart maar super lekker! Echte aanrader!
Heel goed van prijs!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!