“Lekkere lunch in leuk kader”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 18 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange zoektocht voor een verjaardagslunch op een dinsdag te Brugge, kwamen we in “De Stove” terecht. Vriendelijke jonge gastheer & kok die zeer goed kan koken. De voorgestelde wijnen voortreffelijk. Prijs-kwaliteit. Hier komen we terug!

Datum van bezoek: november 2018

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende een golfreisje hebben we in Brugge gedineerd met zes personen. Uitstekend restaurant geleid door een echtpaar, de vrouw stond in de keuken . De kwaliteit is prima ik kan het iedereen aanbevelen. Het is een klein restaurant maar de tafels staan ruim uit elkaar. Goed voor een romantisch diner maar ook voor verwende golfliefhebbers die een leuke avond willen hebben met kwaliteit op hun bord en een goede passende nette bediening. Met uiteindelijk een 70 euro voor driegangenmenu , inclusief wijn, port en koffie goedkoop voor de geboden kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein en rustig restaurant met vriendelijke bediening en echt lekker eten. Chapeau voor de 2 jonge mensen die van dit restaurant een plaats maken waar het echt de moeite waard is om een avondje gezellig te gaan tafelen!

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, klein restaurant! Beperkte kaart maar super lekker! Echte aanrader!
Heel goed van prijs!

Datum van bezoek: augustus 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Gisteren middag de suggestiemenu - sharing food - genomen met de aangepaste huiswijnen .Een nieuwe toffe formule en een echte belevenis ; 5 prachtige gerechtjes om te delen en de rode wijn was top . Vlotte en vriendelijke bediening , gezellig en rustig kader. Prijs -kwaliteit OK . Een echte aanrader ! Wij komen in ieder geval zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!