“Heerlijk!!”
Beoordeling van De Stove

De Stove
Geclassificeerd als nr. 25 van 772 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een dagje Brugge gaan lunchen in ‘De Stove’. Subliem aperitief maison op basis van Porto. Lunchmenu met keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten (bij beiden trouwens ook een vegetarische keuzemogelijkheid), gevolgd door een chocoladedessert. Dit alles aan 28 €. Mooi gepresenteerd en overheerlijk . Proficiat aan het jonge team! Goed bezig. Doe zo verder! Bij een volgend bezoek aan Brugge weten wij alvast waar we zullen lunchen of dineren

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke proficiat voor deze nieuwe uitbaters . Nog zeer jong maar gedreven . De kaart is niet uitgebreid maar alles is vers , ten huize bereid . Voor stoofvlees en kaaskroketten moet je hier niet zijn maar wel voor eigentijdse gerechten . We hebben voor de lunch gekozen die heel verzorgd en mooi gepresenteerd werd. De porties zijn zeker voldoende , de borden warm die de gerechten nog meer tot zijn recht laten komen. De zaak straalt klasse en rust uit , kortom wij komen hier zeker terug

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Ondanks de onervaren ober (oorspronkelijk monteur) heeft hij ons fantastisch bediend. Zeker een aanrader!

31 oktober 2017 beoordeeld

Het zijn nieuwe uitbaters,maar echt ,dit is een aanrader! Alles is er enorm verzorgt ,we gingen reeds 2 keer ,en dit is een rustig ,gezellig restaurant,en op alle details is er gelet ,van het knapperig brood ( super) tot het fijn dessert ,alles top! Prima kwaliteit !
De bediening gebeurt door Nico, met de glimlach !dus niet teveel weg en weer geloop ,hier komen wij echt tot rust...met prachtige muziek op de achtergrond terwijl we genieten van een zeer fijne keuken !
Proficiat ,dit verdiend een ster,zeker weten!

20 augustus 2017 beoordeeld

Zoals elk jaar bij de verjaardag van mijn echtgenote (reeds voor de 16e keer) in de Stove gaan eten, ..... en voor de 16e maal genoten van een heerlijk diner.
Aanrader is zeker het suggestiemenu dat steeds heel evenwichtig en zeer gevarieerd is samengesteld.
Wij opteren steeds voor de optie "wijnen inbegrepen": 70 € (52 € zonder wijnen).
Wie nog wil genieten van een mooie, lekkere avond moet zich wel haasten want half september 2017 sluit de zaak wegens pensionering van de eigenaars (mijnheer is de chef, mevrouw verzorgt de bediening en de dranken)

Reizigers die De Stove bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Stove geweest? Deel je ervaringen!