Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams169 US$
Agoda.com169 US$
Booking.com169 US$
Tripadvisor169 US$
Beoordeeld op 10 februari 2021

Gemoedelijk en volledig coronaproof verblijf met uitstekend ontbijt op de kamer. Ook genoten van de huisbereide tapasschotel deluxe met champagne.
Uitrusting en service zijn van hoge kwaliteit. Een dikke pluim voor de inzet van de uitbaters!

Datum van verblijf: februari 2021
Emiel-Veerle Kelderman, Eigenaar van B&B La Maison Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2021

Nogmaals van harte dank voor uw verblijf bij ons!!

Beoordeeld op 9 februari 2021

Van begin tot einde verblijf top!! Lekker ontbijt gegeten en zeer Corona proof! Het personeel was ook zeer vriendelijk. Maar 10 minuutjes van centrum stad. Precies hoe ik mijn weekendje had voorgesteld!

Datum van verblijf: februari 2021

Nogmaals van harte dank voor uw verblijf!!

Beoordeeld op 7 februari 2021 via mobiele applicatie

Zowel ontbijt als tapas waren heel lekker en COVID-proof gebracht. Goed gelegen B&B op 10 min van hartje Brugge. Vriendelijke ontvangst. Kamer netjes en proper en grote privé badkamer. Een echte aanrader vanwaaruit Brugge vlot verkend kan worden.

Datum van verblijf: februari 2021
Emiel-Veerle Kelderman, Eigenaar van B&B La Maison Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2021

Nogmaals van harte dank voor jullie bezoek!!

Beoordeeld op 6 februari 2021 via mobiele applicatie

Ontvangst was super, Emiel & Veerle de gastheer en vrouw zijn twee prachtige mensen die je onmiddellijk een thuisgevoel geven!
De mooi afgewerkte kamers zijn zeer proper, zalige bedden en een lekker ontbijt!
Alles is voorzien, er is zelfs gratis parking!
Het centrum is op wandelafstand.
Ons zien ze hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: februari 2021
Emiel-Veerle Kelderman, Eigenaar van B&B La Maison Bruges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2021

Nogmaals van harte dank voor jullie bezoek!

Beoordeeld op 5 februari 2021

Super goede ontvangst, mooie en propere kamers! Comfortabel bed, zalige ruime douche! En niet te vergeten een zalig ontbijt op bed ( door de Corona maatregelen)! Locatie ideaal een paar minuten wandelen van het centrum en dus heb je de drukte niet van de stad!

Datum van verblijf: februari 2021

Van harte dank voor jullie bezoek!