“Moeder/dochter diner top!!”

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 11 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 20 - € 40
8 maart 2024 beoordeeld

Super lekker eten! Variatie in heerlijke gerechten. hele fijne bediening en zeer vriendelijk! Top avondje gehad met mijn moeder!!

Datum van bezoek: maart 2024

9 januari 2024 beoordeeld

mooi interieur, héél vriendelijke bediening, véél keuze, Thais verkozen als hoofdgerecht en was héél lekker en een grote portie

• Sfeer
22 december 2023 beoordeeld

Heel lekker eten. Goede bediening. Zeer smaakvolle maaltijden die een beetje spicy zijn maar ook niet te.

22 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fenomenaal lekker, super gezellig! Heel gemoedelijke bediening, de Thaise kokin is een heel vriendelijke en grappige dame! De uitbaatster is een super sympathieke dame!

3 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zeer lekker gegeten
Het eten was heerlijk en warm kortom zoals het hoort.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en iedereen was gedurende de hele tijd super vriendelijk.En ook ons hondje was welkom.
We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Aanrader,ik zou zeggen niet twijfelen.

Datum van bezoek: december 2023

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!