“Lekker ”

Geclassificeerd als nr. 12 van 768 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 20 - € 40
3 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zeer lekker gegeten
Het eten was heerlijk en warm kortom zoals het hoort.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en iedereen was gedurende de hele tijd super vriendelijk.En ook ons hondje was welkom.
We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Aanrader,ik zou zeggen niet twijfelen.

Datum van bezoek: december 2023

12 november 2023 beoordeeld

Heerlijk eten, keer op keer. Telkens verrast worden door de combinatie van lokale keuken met Thaise keuken. Leuk om zien ook dat elke tafel telt voor de uitbaatster, iedereen krijgt de nodige aandacht. Wat de kokkin dan nog uit haar hoed tovert, super! Een absolute aanrader in Brugge.

• Sfeer
11 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit adresje adhv TripAdvisor.

Wat een beleving!
De heerlijk pure Thaise gerechtjes klaargemaakt door de toffe Thaise kokin samen met de uiterst vriendelijke zaakvoerster zorgen voor een heerlijke beleving, ons zien ze hier zeker terug.

4 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten!
Verse ingrediënten en heerlijke evhte thaise smaken in de gerechten.
Echt een aanrader om hier te gaan eten!
De bediening is super vriendelijk en gezellig.
De mevrouw is de bediening is vrolijk, gastvrij en aardig.
We hebben padthai en rode curry met thaise rijst gegeten, beide echt heerlijk.

9 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen door eigenaresse. Erg behulpzaam met uitzoeken van de gerechten. Heeft kennis van zaken. Eerst buiten aperitief gekregen later binnen gegeten. Eten was heerlijk, echt vers bereid. Verschillende gerechten besteld zodat we konden delen.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!