“lekker eten en thaise gerechten”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 14 van 762 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld

Deze zaak straalt warmte uit als je binnenkomt. Een vriendelijke gastvrouw , mooi kader , aantrekkelijke kaart en ook thaise gerechten. Als je iets wil weten dan geeft de gastvrouw mooi uitleg wat deze gerechten betreft. De kokkin is Thais en kookt overheerlijk. Je proeft in de gerechten de kennis en de passie voor het koken en het is ook zeer zorgvuldig gepresenteerd en mooie porties;
Deze zaak verdient echt eens een bezoek om dit te ontdekken en ook de prijzen zijn er democratisch; Wij komen er zeker en vast terug !!!

3 weken geleden beoordeeld

We hebben vorige week echt héérlijk gegeten bij Mariloup. Eten was echt met liefde bereid, eens een keer wat anders. Fijne en vriendelijke bediening, eerlijk ook. De soep van het voorgerecht was aardig veel, dit werd er meteen bij gezegd. Waar zie je dat nog?! Echt een aanrader, kunnen niet anders zeggen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening! Menu werd zonder probleem aangepast aan allergenen. Super lekker en gezellige sfeer.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer en lekker vers bereid eten met begrip en alternatieven voor allergieën. Komen zeker nog terug!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker en supervriendelijke bediening! Al van bij de reservatie voelden we dat het goed zat. We werden heel vriendelijk ontvangen en hartelijk geholpen bij de keuze van onze gerechten. Gezellig zitten en heerlijk verse gerechten. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2023

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!