“Heerlijke lunch gegeten”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 14 van 762 Restaurants in Brugge
28 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor het eerst in MarieLoup. Enorm vriendelijk onthaal en deskundige uitleg over het concept. Heerlijk Thais gegeten en de porties zijn zeker prijs/kwaliteit waardig.
We komen zeker nog terug om de rest van de kaart te proeven .

Datum van bezoek: november 2022

22 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve gastvrouw, gezellige sfeer, super kok.
Goede uitleg gerechten. Heerlijk gegeten.
Prijs/kwaliteit prima in balans
Wij komen graag terug om nog meer heerlijke gerechten te proeven.

Datum van bezoek: november 2022
6 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In de keuken wordt door een thaise dame gekookt. Meer thais niet ontdekt. Zeker niet aan het gerecht, wat een pasta was met of kip of scampi, dooreen verwarmd in een 'tomatensaus'. Nooit meer. Vriendelijke bediening door de uitbaatster levert de punten vd beoordeling op.

Datum van bezoek: september 2022
28 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele vriendelijke bediening, goede uitleg over het concept, propere en zeer gezellige zaak.

Lekker eten en meer dan genoeg keuze.

Datum van bezoek: oktober 2022
19 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!!
Personeel was zeer vriendelijk
De Pad thai met de pad thai saus echt een aanrader.
voor de kinderen hebben we de ribbetjes genomen.
Alles was tiptop inorde hier kom ik zeker opnieuw!!

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!