“Perfecte bediening. Heerlijk thais eten”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 13 van 749 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!!
Personeel was zeer vriendelijk
De Pad thai met de pad thai saus echt een aanrader.
voor de kinderen hebben we de ribbetjes genomen.
Alles was tiptop inorde hier kom ik zeker opnieuw!!

Datum van bezoek: september 2022

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen door de goede reviews, maar wat een teleurstelling! Het was gewoon echt niet lekker. Ik koos voor de gebakken noedels met scampi. De groentjes waren nog rauw, veel te veel waterige saus en geen kruiden naar mijn gevoel. Mijn vriendin nam de garnaalkroketten, ze vond het niet slecht maar zeker niet bijzonder. Korst lichtjes zwart/aangebrand, verlebt slaatje erbij en de frietjes zagen er ook niet fris uit. Hier komen we alvast niet terug. Veel geld kwijt en gewoon niet lekker. Enige positieve punt is dat de bediening er wel uitermate vriendelijk is.

Datum van bezoek: september 2022
25 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijdje geleden dat we in Mariloup waren. Opnieuw werden we verrast door het vriendelijk onthaal. Mariloup heeft een uitstekende Thaise kokkin die al veel jaren ervaring heeft in de Belgische keuken en ook de bereiding van streekgerechten zeer goed beheerst.
Wij profiteren bij voorkeur van de Thaise kookkunsten. Bij elk bezoek in het verleden waren we telkens zeer tevreden over de smaak, de hoeveelheid en de prijs. De mosselen op Thaise wijze tijdens ons laatste bezoek waren perfect. Heel lekkere combinatie van een gerecht van bij ons met een Thaise touch. Daarvoor gaan we graag terug alsook voor de vriendelijke bediening van Nathalie. Een klassedame in een klasserestaurant! Proficiat en doe zo verder!

11 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een heerlijke lunch genoten op een gezellig terras. Zeer vriendelijke en aangename gastvrouw. Lekkere smeuïge in panko gepaneerde garnaalkrotjes en een uiterst smaakvolle rode Thaise curry. Where east meets west. Heel mooi concept. Een absolute aanrader!

5 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch genoten in de patiotuin achter het restaurant. Bediening was zeer vriendelijk en het eten zeer smakelijk. Alles vers en grote porties. Schappelijke prijzen. Een echte aanrader als je van Thais houdt. Zaak ziet er ook verzorgt uit en de wijnfles met koeleraan tafel

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!