“Unieke aanbod: streekgerechten en Thaise specialiteiten.”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 13 van 749 Restaurants in Brugge
25 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijdje geleden dat we in Mariloup waren. Opnieuw werden we verrast door het vriendelijk onthaal. Mariloup heeft een uitstekende Thaise kokkin die al veel jaren ervaring heeft in de Belgische keuken en ook de bereiding van streekgerechten zeer goed beheerst.
Wij profiteren bij voorkeur van de Thaise kookkunsten. Bij elk bezoek in het verleden waren we telkens zeer tevreden over de smaak, de hoeveelheid en de prijs. De mosselen op Thaise wijze tijdens ons laatste bezoek waren perfect. Heel lekkere combinatie van een gerecht van bij ons met een Thaise touch. Daarvoor gaan we graag terug alsook voor de vriendelijke bediening van Nathalie. Een klassedame in een klasserestaurant! Proficiat en doe zo verder!

11 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een heerlijke lunch genoten op een gezellig terras. Zeer vriendelijke en aangename gastvrouw. Lekkere smeuïge in panko gepaneerde garnaalkrotjes en een uiterst smaakvolle rode Thaise curry. Where east meets west. Heel mooi concept. Een absolute aanrader!

5 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch genoten in de patiotuin achter het restaurant. Bediening was zeer vriendelijk en het eten zeer smakelijk. Alles vers en grote porties. Schappelijke prijzen. Een echte aanrader als je van Thais houdt. Zaak ziet er ook verzorgt uit en de wijnfles met koeleraan tafel

19 juni 2022 beoordeeld

Heerlijk Thais gegeten!
Vlotte ontvangst in een ruim maar toch gezellig decor.
Goeie begeleiding bij de keuze van de kaart en naast het feit dat het fijn was van smaak was er meer dan voldoende!
Aanrader dus op alle vlak...

Datum van bezoek: juni 2022
5 juni 2022 beoordeeld

Superlekker gegeten, gezellig interieur en een vlotte bediening. Prijs kwaliteit zit meer dan goed. Hier zie je ons zeker nog terug!

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!