“Perfect”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 12 van 724 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds een zeer vriendelijke ontvangst.
Vorige week speciaal gekomen voor het Thais stoofpotje met scampi, is gewoon super.
Gisteren de mosselen gekozen, rijkelijke portie, perfect gekruid, ook de mosselen op Thaise wijze voor de dochter waren fantastisch. Ook speciale aandacht voor ons hondje!

Datum van bezoek: juni 2021

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het leuke is dat er voor ieder wat wils is met hun aanbod van zowel Thaise als Belgische gerechten. Alles was tot in de puntjes in orde en zeer smakelijk. Goede prijs-kwaliteit en grote porties. Een grote aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2021
12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte afsluiter van een weekendje Brugge! Beste loempia's dat ik ooit al heb gegeten! Al de gerechten zijn met liefde gemaakt, dat proef je! Heel vriendelijk personeel met een persoonlijke aanpak. Hierdoor voel je je echt op je gemak! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020
12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Topgastvrouw. Heerlijke Thaise gerechten aan eerlijke prijzen! Alles kraakvers echte aanrader wij komen bij volgend bezoek aan Brugge zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2020
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaak

Zeer aangename ontvangst en bediening. Mooie, gezellige zaak met een topkerel. Verse en smaakvolle producten. We komen zeker terug

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.