“Echte aanrader!”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Geclassificeerd als nr. 11 van 729 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte afsluiter van een weekendje Brugge! Beste loempia's dat ik ooit al heb gegeten! Al de gerechten zijn met liefde gemaakt, dat proef je! Heel vriendelijk personeel met een persoonlijke aanpak. Hierdoor voel je je echt op je gemak! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Topgastvrouw. Heerlijke Thaise gerechten aan eerlijke prijzen! Alles kraakvers echte aanrader wij komen bij volgend bezoek aan Brugge zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2020
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaak

Zeer aangename ontvangst en bediening. Mooie, gezellige zaak met een topkerel. Verse en smaakvolle producten. We komen zeker terug

8 september 2020 beoordeeld

gezellig restaurant, mooie inrichting en vriendelijke bediening
we hebben gekozen voor de mosselen met Brugse Zot
zeker een aanrader!

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, een snelle en super vriendelijke bediening. Echt een zeer open en familiale ontvangst. Mooie zaak, alles netjes en verzorgd.
Toppertje in Brugge!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!