TripAdvisor

wo 11/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 838 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Liepen hier toevallig tegenaan en wat een verrassing. Simpele lunch besteld( croque maison en salade serrano), een paar drankjes en een topbediening. Nathalie ga zo door. Top.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag gingen we daar voor de eerste maal eten. We kregen een super vriendelijke en vlotte bediening. We aten garnaalkroketten, de vol au vent van het huis. Het was echt super lekker. Zeer prijsvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

5 november 2019 beoordeeld

Via de handige website van het restaurant hadden we op voorhand een tafeltje voor twee gereserveerd. Dat bleek geen overbodige luxe, want het restaurant is zo te zien erg in trek.
We bestelden beiden het "Menu Mariloup" en werden niet ontgoocheld. Als voorgerecht kozen we beiden de garnaalkroketten, die lekker smeuïg waren. Als hoofdgerecht koos mijn partner voor de Vlaamse klassieker vol-au-vent, terwijl ik voor de gebakken zalm met wokgroentjes ging. Beide gerechten vielen erg in de smaak. Je kon zo proeven dat alles vers bereid werd.
Tot slot waren we ook heel tevreden over de bediening. De eigenares is terecht trots op haar zaak en doet het met hart en ziel. Dit straalt ze ook af op haar bediening. We hadden kortom een lekkere en leuke avond voor een mooie prijs.

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer zeer vriendelijke bediening en ook vlotte bediening ! Heb er heel lekker gegeten . Echt een aanrader !

Datum van bezoek: oktober 2019
21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Alles wordt vers bereid en zelf gemaakt! Een echte aanrader! Het kan druk zijn dus vraag op tijd of er een tafeltje vrij is

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!