TripAdvisor

di 12/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 834 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Via de handige website van het restaurant hadden we op voorhand een tafeltje voor twee gereserveerd. Dat bleek geen overbodige luxe, want het restaurant is zo te zien erg in trek.
We bestelden beiden het "Menu Mariloup" en werden niet ontgoocheld. Als voorgerecht kozen we beiden de garnaalkroketten, die lekker smeuïg waren. Als hoofdgerecht koos mijn partner voor de Vlaamse klassieker vol-au-vent, terwijl ik voor de gebakken zalm met wokgroentjes ging. Beide gerechten vielen erg in de smaak. Je kon zo proeven dat alles vers bereid werd.
Tot slot waren we ook heel tevreden over de bediening. De eigenares is terecht trots op haar zaak en doet het met hart en ziel. Dit straalt ze ook af op haar bediening. We hadden kortom een lekkere en leuke avond voor een mooie prijs.

Datum van bezoek: november 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer zeer vriendelijke bediening en ook vlotte bediening ! Heb er heel lekker gegeten . Echt een aanrader !

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Alles wordt vers bereid en zelf gemaakt! Een echte aanrader! Het kan druk zijn dus vraag op tijd of er een tafeltje vrij is

3 weken geleden beoordeeld

Klein gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Super lekker gegeten voor een mooie prijs via het voordeelmenu, een all-round positieve ervaring!!! Wij gaan zeker terug ;-)

28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere mix van Europese en Thaise keuken. Je wordt warm en vriendelijk ontvangen en begeleid door het ruime aanbod. Er heerst ook een gemoedelijke sfeer door de mix van toeristen en lokale mensen, waardoor ke niet het gevoel krijgt dat dit het zoveelste toeristenfabriekje is. Een beetje buiten het toeristische en ook dat is weer een dikke plus, je ziet wat Brugge zoals het echt is.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!