TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekkere keuken, gemoedelijke en gezellige sfeer ”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Een tafel reserveren
do 24/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 832 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere mix van Europese en Thaise keuken. Je wordt warm en vriendelijk ontvangen en begeleid door het ruime aanbod. Er heerst ook een gemoedelijke sfeer door de mix van toeristen en lokale mensen, waardoor ke niet het gevoel krijgt dat dit het zoveelste toeristenfabriekje is. Een beetje buiten het toeristische en ook dat is weer een dikke plus, je ziet wat Brugge zoals het echt is.

4 weken geleden beoordeeld

opnieuw genoten van het eten, de bediening, de sfeer
we hoorden er erg veel Brugs praten - een goed teken

4 weken geleden beoordeeld

Een gezellig restaurant , fantastisch bediening en het eten is TOP. We zullen vast en zeker nog terugkomen. Een echte aanrader.

25 augustus 2019 beoordeeld

Dit is een klein maar gezellig restaurant.De kokkin is van Thaise afkomst en sommige gerechten zijn dan ook Oosters georiënteerd.Deze zijn dan ook zeer lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Mariloup is een heel gezellig restaurant gelegen in het centrum van Brugge. De gastvrouw is heel erg vriendelijk. De Thaise kokkin maakt heerlijke Vlaamse/ Thaise gerechtjes en deze zijn vers (!!!) bereid. Een echte aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!