TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“niet alleen voor de toeristen”
Beoordeling van Mariloup

Mariloup
Een tafel reserveren
do 24/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 832 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

opnieuw genoten van het eten, de bediening, de sfeer
we hoorden er erg veel Brugs praten - een goed teken

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Een gezellig restaurant , fantastisch bediening en het eten is TOP. We zullen vast en zeker nog terugkomen. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Dit is een klein maar gezellig restaurant.De kokkin is van Thaise afkomst en sommige gerechten zijn dan ook Oosters georiënteerd.Deze zijn dan ook zeer lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Mariloup is een heel gezellig restaurant gelegen in het centrum van Brugge. De gastvrouw is heel erg vriendelijk. De Thaise kokkin maakt heerlijke Vlaamse/ Thaise gerechtjes en deze zijn vers (!!!) bereid. Een echte aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Wat een gastvrijheid
Zeer lekker gegeten, zowel de Thaise gerechten alsook, de vol au vent werd geliefd door onze dochter
Gaan zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mariloup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mariloup geweest? Deel je ervaringen!